نرم افزار بارکد خوان برای کامپیوتر

هنگامی که می خواهید صحت یک کالا را تایید نمایید، گاهی اوقات لازم است که که دستگاه بارکد خوان داشته باشید تا بتوانید از صحت کالاها اطلاع پیدا کنید. برخی از شرکت ها و کارخانه های سازنده برای اعلام مشخصات کالاهای خود از بارکد استفاده می نمایند. بارکد خوان یک نرم افزار قابل اعتماد می باشد که می توانید سریعا بارکد محصولات را بر روی دستگاه خود اسکن نمایید و مشخصات کالای مورد نظر را از این طریق در اختیار داشته باشید.

نرم افزار Barcode Reader یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای سیستم عامل های ویندوز می باشد که در لپ تاپ ها و پی سی کاربرد دارد و می توانید فایل های تصویری با فرمت TIFF ، GIF، JPG و PNG را با استفاده از این نرم افزار به راحتی بارکد خوانی نمایید. این نرم افزار به راحتی تصاویر را از کامپیوتر شما برای بارکد خوان ارسال کرده و آن ها را اسکن می کند و آن را برای بررسی به پایگاه داده های مختلف ارسال می نماید و اطلاعات مورد نظر را برای شما به نمایش می گذارد.


مقالات مرتبط :


با ارسال تصور بارکد یک محصول به نرم افزار تنها در چند ثانیه می توانید به اطلاعات محصول مورد نظر خود دست یابید ولی تنها لازم است به اینترنت متصل باشید چرا که برای اتصال به پایگاه داده ها نیاز به اینترنت دارد. اگر شما نیز قصد دارید از این قابلیت در لپ تاپ یا پی سی خود بهره مند شوید حتما پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن را دانلود کرده و نصب نمایید.

بارکد خوان بارکد خوان بارکد خوان

مهم تربن ویژگی های نرم افزار Barcode Reader:

  • قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف تصاویر
  • قابلیت دسترسی به پایگاه های داده ی متفاوت
  • پلتفرم بسیار ساده
  • سرعت بسیار بالا

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم افزار بارکد خوان برای کامپیوتر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *