نرم افزار آنلاین مایکروسافت ضعف پسورد های شما را نشان می دهد!

پسورد ایمن

آیا فکر می کنید پسورد هایتان قوی است؟ چرا که نه ؛ ابتدا پسوردتون رو در نرم افزار جدید شرکت مایکروسافت قرار بدید ، تا معلوم شود ! فکر میکنم نرم افزار جدید مایکروسافت شما رو سورپرایز خواهد کرد.

پسورد ایمن
پسورد ایمن

Telepathwords یک نرم افزار تحت وب آنلاین می باشد که کمپانی مایکروسافت برای برای این کار طراحی کرده است ، اگر می خواهید پسورد هایتان را بیازمایید و بدانید کدام کاراکتر ها برای انتخاب یک پسورد امنیتی مناسب هستند کافی است پسورد مورد نظرتان را در قسمت مورد نظر در سایت در باکس خالی تایپ نمایید تا پس از تایپ این نرم افزار کاراکتر های مناسب و نا مناسب رو برای شما تعیین کند.  این نرم افزار بلافاصله پس از تایپ پسورد کاراکتر های مناسب را بریا شما تعیین خواهد کرد . علامت تیک نشان دهنده کاراکتر پسورد مناسب و علامت ضربدر نشاندهنده کاراکتر پسورد نامناسب هست.

مطمئنا بسیاری از کاراکتر های ورودی شما ضعیف خواهد بود و این باعث تعجب شما می شود ، جالب اینجا است این نرم افزار سعی می کند کاراکتر های مناسب را بگونه ای انتخاب نماید که شاید منطق نرم افزار برای شما ناشناخته باشد ، اما براساس بررسی های انجام شده این نرم افزار یکی از پر قدرت ترین نرم افزار های تشخیص قدرت پسورد است ، بطور مثال شما با درج اعداد متوجه خواهید شد ، برخی اعداد از نظر این نرم افزار مناسب و برخی نا مناسب است ، که اگر مقداری فکر کنید مطمئنا منطق نرم افزار را تصدیق خواهید کرد ، بطور مثال نرم افزار عدد 0 را عددی نامناسب و عدد 5 را عددی مناسب تشخیص می دهد ، به نظر شما این عامل به چه علتی است؟ خیلی علاقه مندم نظرات شما عزیزان رو  بدونم!

پسورد امن
پسورد امن

اگر شما از حروف و اعداد برای پسوردتان استفاده می نمایید مطمئنا این نرم افزار ضعف پسورد شما را گوش زد خواهد کرد ، اما استفاده از علامت ها و کاراکتر های نشانه باعث افزایش قدرت پسورد شما خواهد شد ، بطور مثال استفاده از علامت ها !@#%$()&^% یعنی شیفت بعلاوه حروف بالای الفبا باعث ایجاد یک پسورد ایمن برای شما خواهد بود.

راستی شاید شما از درج پسوردتان در این نرم افزار به دلیل مسائل امنیتی بترسید ، ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این وبسایت رمز عبور های شما را برای مقاصد تحقیقاتی استفاده می نماید و به هیچ عنوان رمز ها از روی آی پی های شما ذخیره نمی گردد ، پس از درج پسوردتان در این وبسایت نگران نباشید ، البته می توانید پسورد های شبیه به پسورد خودتان را در این وبسایت بیازمایید تا از امنیت پسورد خودتان مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید  کروم از مایکروسافت استور حذف شد

مایکروسافت به شما پیشنهاد میکنه که پسورد های امن رو از روی این نرم افزار انتخاب کنید و سعی کنید اطرافیانتون رو هم از گزینش پسورد های مناسب آگاه کنید ، استفاده از پسورد های امن و ایمن باعث خواهد شد نفوذ به حساب های کاربری شما سخت باشد. و حفره امنیتی اولیه رو شما در اتیار هکر قرار ندهید. چرا منتظرید برای رفتن به صفحه نرم افزار مایکروسافت به لینک زیر مراجعه کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://telepathwords.research.microsoft.com/” target=”blank” ]لینک نرم افزار تست پسورد ایمن[/button]

دوستان عزیز اگر شما هم در مورد پسورد نکاتی به ذهنتون می آد حتما بگید تا کاربران دیگر استفاده کنند ؛ به نظر شما استفاده از چه کاراکتر هایی باعث ایمن شدن پسورد خواهد شد؟

منبع : geek.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم افزار آنلاین مایکروسافت ضعف پسورد های شما را نشان می دهد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *