نرم افزاری برای حذف ایمن اطلاعات کامپیوتر

نرم افزار حذف ایمن اطلاعات

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتر از دست دادن برخی اطلاعات مهم و ضروریشون هست ، گاهی اوقات امکان داره شما هم یکی از فایل های ضروری رو در کامپیوترتون به اشتباه پاک کنید یا این اطلاعات بوسیله ویروس های کامپیوتری از بین بروند در صورتی که فایل های کامپیوتری شما پاک شده باشد یکی از روش های بازیابی این اطلاعات استفاده از نرم افزار های بازیابی اطلاعات است.

نرم افزار حذف ایمن اطلاعات
نرم افزار حذف ایمن اطلاعات

اما این بار ما نمی خواهیم نرم افزاری رو برای بازیابی اطلاعات برای شما عزیزان معرفی کنیم ، بلکه می خواهیم نرم افزاری رو برای حذف کامل و ایمن اطلاعات برای شما معرفی کنیم .  گاهی اوقات نیاز هست اطلاعات شخصی و محرمانه رو بگونه ای حذف کرد که قابل بازیابی نباشه ، اینجا است که نیاز به نرم افزاری برای حذف کامل و ایمن اطلاعات احساس می شود.

بطور مثال کارمندان در یک اداره نظامی و یا اطلاعاتی گاهی اوقات نیاز دارند اطلاعاتی رو پاک کنند که قابل بازیابی نباشد ، یا اینکه یک کاربر لب تاپ و کامپیوتر می خواهد لب تاپ و یا کامپیوترش را بفروشد ، در این مواقع ما به نرم افزاری برای پاک کردن کامل اطلاعات نیاز داریم ، که این اطلاعات قابل بازیابی نباشد. در گذشته اسناد و مدارک کاغذی براحتی با خرد کردن و سوزاندن غیر قابل بازیابی بودند. اما اطلاعات عصر دیجیتال اینگونه نیستند !

نابود کننده اطلاعات دیجیتال

شاید در وهله اول از بین بردن اطلاعات برای شما کار دشواری بنظر نیاید ، اما حذف غیر قابل بازگشت اطلاعات زمانی اهمیت می یابد که هزاران نرم افزار و سخت افزار های بازیابی اطلاعات قادرند اطلاعات حذف شده هارد شما را بازیابی کنند.

فکر می کنم با خواندن مطالب فوق به اهمیت بالای حذف غیرقابل بازیابی اطلاعات پی برده باشید . ما در این پست سعی میکنیم بهترین راه حل را برای شما معرفی کنیم . برای حل این مشکل بهترین راه استفاده از نرم افزار قدرتمند Data Shredder می باشد.

نرم افزار حذف ایمن اطلاعات
نرم افزار حذف ایمن اطلاعات

این نرم افزار با عملکرد بالا و طبق استاندارد های نظامی و سازمان های دولتی اطلاعات شما را برای همیشه حذف می نماید ؛ ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ مهندس کامپیوتری قادر به بازیابی اطلاعات شما پس از استفاده این نرم افزار نباشد.

بیشتر بخوانید  نرم افزاری برای جاسوسی از کامپیوتر شما

همان طور که گفتیم حذف غیرقابل بازگشت، اهمیت ویژه ای دارد و این اهمیت موجب شده است نرم افزار Data Shredder برای انجام این کار به ظاهر ساده بیش از 16 روش استاندارد و مورد تائید دولت ها و سازمان های بین المللی را در اختیار کاربران قرار دهد. شما می توانید از لینک های زیر این نرم افزار رو دانلود کنید. برای راحتی شما ما لینک صفحه خانگی این نرم افزار رو هم در زیر قرار دادیم تا اطلاعات جامع تری رو از این نرم افزار مشاهده کنید. جالب اینجا است که این نرم افزار یک نرم افزار رایگان می باشد!

[button color=”green” size=”small” link=”http://en.kioskea.net/download/download-13118-data-shredder” target=”blank” ]صفحه خانگی نرم افزار[/button]

 [button color=”green” size=”small” link=”http://www.softwaremile.com/download/smds.exe” target=”blank” ]download link sever [/button]

از ویژگی های فنی این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ـ حذف اطلاعات محرمانه از هارد دیسک های مکانیکی، هارد دیسک های حالت جامد، حافظه های فلش، انواع کارت های حافظه (SD, MMC, xD)، میکرو درایوها و…

ـ استفاده از الگوریتم پر قدرت از بین بردن ایمن اطلاعات، طراحی شده توسط ProtectStar

ـ حذف ایمن و افزایش فضاهای خالی همچون سطل زباله ویندوز، حافظه پنهان مرورگر، کوکی ها، فایل های موقت سیستمی و…

ـ پشتیبانی از قابلیت Cut و Paste ایمن فایل ها و پوشه ها

ـ سازگاری کامل با ویندوز اکسپلورر

ـ حذف ایمن پارتیشن ها و درایوهای مستقل سیستمی بدون نیاز به بوت

ـ سازگاری کامل با درایوهای حالت جامد

ـ پشتیبانی از فایل سیستم های مختلف FAT, FAT32, NTFS

ـ قابلیت نصب در همه نسخه های 32 و 64 بیت ویندوزهای 2000 ، اکس پی، ویستا، 7

امیدوارم این نرم افزار برای شما عزیزان مفید باشه ؛ نظر شما درباره این افزونه چی هست؟ به نظرتون این نرم افزار یک نیاز برای کاربران کامپیوتر هست؟

منبع Pcmag.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نرم افزاری برای حذف ایمن اطلاعات کامپیوتر

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. دوست عزیز؛منبع شما به احتمال خیلی زیاد ضمیمه کلیک از روزنامه جام جم(شماره 450)می باشد نه سایتی که ذکر کردید
    ممنووون

    1. منابع وبسایت های اینترنتی ، مجله های کاغذی و بطور کلی مجله های دنیای فناوری ، سایت های انگلیسی می باشد ، امکان داره منبع این مطلب و مطلب منتشر شده در مجله مذکور شما یک سایت باشه! یعنی هم ما و هم این مجله این مطلب رو از سایت PCmag.com ترجمه کرده باشیم !
      تشکر فراوان از حساسیت شما نسبت به مطالب منتشر شده در زوم تک
      پیروز باشید.