نخستین رندر سونی اکسپریا XZ1 Compact منتشر شد؛ طراحی آن آشنا به نظر می رسد

سونی

کمپانی سونی قبل از IFA 2017 تقریبا تصاویر مربوط به گوشی های خودرا که قرار است در این کنفرانس خبری معرفی نماید، در سایت های خبری منتشر کرده است و پس از انتشار چنین اطلاعاتی، طبیعی است که شایعاتی در بخش های خبری درمورد این گوشی ها منتشر گردد.

پس از انتشار اولین رندر از اکسپریا XZ1 که دوروز پیش صورت گرفت، هم اکنون یک رندر از نسخه ی کوچکتر این سری از گوشی سونی، یعنی XZ1، با عنوان اکسپریا XZ1 Compact منتشر شد که طراحی این گوشی هوشمند، به نظر آشنا می رسد. رندر منتشر شده برای اولین بار در سایت OnLeaks مشاهده شده است.

اگر شک دارید که این دو دستگاه که نام مشترکی باهم دارند ولی در طراحی به طور چشمگیری باهم تفاوت دارند؛ خوب باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که این کمپانی همیشه در سبک های طراحی خود این گونه عمل نمی کند، بنابراین چیزی که در اینجا مشاهده می کنیم، تنها نسخه ی کوچکتر اکسپریا XZ1 می باشد که دارای بلندگوهایی دوطرفه و سخت افزار دوربین مجهز به فریم سیاه و سفید در بالای پنل عقب گوشی می باشد.

با این حال تفاوت هایی قابل توجه در بین این دو نسخه از گوشی که نام یکسانی بایکدیگر دارند وجود دارد و فقط اکسپریا XZ1 Compact نسخه ی کوچکتر شده از اکسپریا XZ1 می باشد و قضاوت درمورد ابعاد این گوشی هنوز زود می باشد ولی جوری که ارائه دهندگان این رندر اعلام کرده اند ابعاد آن (9.4 * 64.5 * 129.5 میلی متر) می باشد ولی ضخامت این گوشی 2 میلی متر از اکسپریا XZ1 کمتر است یعنی 2 میلی متر کمتر از 7.6 میلی متر! با این حال، این طراحی یک مزیت به حساب می آید که در سری های قبلی چنین طراحی ای را سونی از خود نشان نداده است. صفحه نمایش 4.6 اینچی در یک نسخه ی کامپکت نادر به نظر می رسد و در این خانواده می توان این گوشی رایک فبلت در نظر گرفت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نخستین رندر سونی اکسپریا XZ1 Compact منتشر شد؛ طراحی آن آشنا به نظر می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *