نحوه ی غیر فعال سازی بروز رسانی های خودکار در اندروید

نحوه ی غیر فعال سازی بروز رسانی های خودکار در اندروید

آیا تا به حال با این موضوع مواجه شدید که بدون اینکه فایل پرحجمی را دانلود کرده باشید حجم اینترنتان تمام شده باشد و بارها از خود بپرسید که دلیل اتمام اینترنتان چیست یا اینکه مداوم به دلیل کم بودن حافظه گوشیتان با اخطار حافظه پر است مواجه شده باشید . این موضوع ممکن است به دلیل این باشد که بروز رسانی در گوشی های اندرویدی یا تبلت های اندرویدی به صورت خودکار اتفاق می افتد . اما باید توجه داشته باشید که می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید و فقط برنامه های  را بروز رسانی کنید که خودتان می خواهید آنها بروز شوند یا می توانید برای بروز رسانی استفاده از وای فای را در اولویت قرار دهید    .

البته فراموش نکنید که بروز رسانی Auto-Updates یا همان بروز رسانی خودکار یکی از قابلیت های خوب به شمار می رود  اما ممکن است به هر دلیلی شما نخواهید این بروز رسانی به صورت خودکار اتفاق بگیرد و تنها برنامه های را بروز رسانی کنید که در طول روز بسیار از آنها استفاده می کنید وقصدتان این است که کنترل دقیق تری بر روی برنامه های خود داشته باشید  . در ادامه این پست ما قصد داریم شما را با نحوه ی غیر فعال سازی بروز رسانی خودکار آشنا کنیم ( با ما همراه باشید ) .

 

گام اول ) برای شروع باید آیکون Play Store را باز کنید .

گام دوم ) حالا در سمت چپ سمت بالا روی آیکون OPtions  کلیک نمایید . دقت کنید این آیکون به شکل سه خط افقی می باشد که روی هم قرار گرفته اند .

گام سوم )  در اینجا باید روی گزینه تنظیمات یا Settings  کلیک کنید .

گام چهارم )  در این مرحله گزینه‌ Auto-update apps کلیک نمایید .

گام پنجم )  از میان گزینه های که برای شما نمایش داده می شود باید ، Do not auto-update apps را کلیک نمایید .

( دقت داشته باشید اگر با تایید مجوزهای برنامه هیچ مشکلی ندارید می توانید از گزینه‌ی Wi-Fi only بجای خاموش کردن کلی بروز رسانی استفاده کنید . در اینجا شما اعلام می کنید که میخواهید بروز رسانی تنها از طریق وای فای صورت بگیرد ) .

اگر شما غیرفعال سازی را انجام دهید ، زمانی که بروز رسانی جدیدی باشد از طریق اعلان ها به شما گزارش داده می شود و در این وضعیت شما هر زمانی که دوست داشته باشید می توانید به پلی استور بروید و برنامه را بروز رسانی نمایید .

بیشتر بخوانید  لغو دانلود و نصب خودکار برنامه ها در گوگل پلی اندروید

در وضعیت Wi-Fi only هر زمانی که شما به وای فای متصل شده باشید این بروز رسانی صورت می گیرد.

اگر تمام گام های گفته شده را به درستی انجام داده باشید شما می توانید با موفقیت این بروز رسانی خودکار را فعال یا غیر فعال کرده باشید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه ی غیر فعال سازی بروز رسانی های خودکار در اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *