نحوه شارژ ایرانسل

ایرانسل

نحوه شارژ ایرانسل : امروزه با وجود سیم کارت اعتباری باید روش های شارژ را به درستی بدانیم تا بتوانیم پس از اتمام شارژ گوشیمان را شارژ کنیم. شما به دو طریق قادر به شارژ اعتبار ایرانسل تان هستید در روش اول می توانید بصورت مستقیم از طریق اپلیکیشن های پرداخت شارژ ایرانسل خریداری کنید و با وارد کردن شماره تلفن تان بصورت مستقیم سیمکارتتان شارژ می شود در روش دوم استفاده از دستور شارژ ایرانسل است شما با خرید شارژ یک کد شارژ ایرانسل خواهید داشت که به کمک کد های ussd می توانید آنرا استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با مراحل شارژ ایرانسل شما را آشنا کنیم.

طریقه شارژ ایرانسل

نحوه شارژ ایرانسل : ایرانسل جز یکی از اپراتورهای تلفن همراه در ایران می باشد که همیشه سعی نموده تا خدمات و محصولاتی را به مشترکان عزیز ارائه کند که مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا باشد.ایرانسل برای اولین بار در ایران توانست سرویس اینترنت همراه 4G را با بزرگ ترین سرعت پهنای باند به مشترکان خود عرضه کند.

شما با خرید سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانید با توجه به نیازهایتان اقدام به شارژ سیم کارت نمایید و تماس بگیرید.در سیم کارت های اعتباری هیچ گونه صورتحسابی برای مشترک ارسال نمی شود و اعتبار خود را به صورت نقدا خریداری می نمایند.

سیم کارت های اعتباری می توانند سبب شوند تا مشترک کنترل بیشتری بر روی هزینه های تلفن همراه خود داشته باشد.مشترکان ایرانسل می توانند از روش های مختلفی برای خرید شارژ ایرانسل استفاده کنند که عبارت اند از :

1) کد USSD : یکی از ساده ترین راه حل های که شما می توانید بدون تماس و اینترنت برای سیم کارت خود شارژ بخرید استفاده از کدهای USSD است. ( کدهای مانند #780* و #724* و …. )

2)همراه بانک : امروزه با داشتن کارت بانکی و نصب همراه بانک بر روی گوشی می توان شارژ ایرانسل خریداری نمود.

3)کد دستوری ایرانسل #7*

4)اپلیکیشن ” ایرانسل من “که توسط ایرانسل ارائه شده است و می توانید برای شارژ از آن استفاده کنید.

5)دستگاه های خودپرداز بانک ها و ….

کد دستوری و نحوه شارژ ایرانسل *141*

نحوه وارد كردن كد شارژ ايرانسل :‌ بعد از اینکه کد شارژ ایرانسل را دریافت نمودید از دستور زیر برای شارژ استفاده کنید:

بیشتر بخوانید  شرکت ایرانسل منتظر آغاز عملیاتی شدن ترابردپذیری در ایران است

#شماره رمز شارژ*141*

اگر می خواهید از باقی مانده شارژ سیم کارت ایرانسل خود مطلع باشید از کد دستوری زیر استفاده کنید:

# 1*141*

نکته) هر بار بعد از کلید # باید دکمه Send یا دکمه سبز ( OK) را شماره گیری نمایید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.8/5 - (17 امتیاز)

نظرات در مورد : نحوه شارژ ایرانسل

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *