نحوه درخواست برای پیوستن به Livestream دیگران در اینستاگرام

نحوه درخواست برای پیوستن به Livestream دیگران در اینستاگرام: در سال گذشته اینستاگرام ویژگی پخش زنده (live streaming) را به قابلیت استوری این شبکه اجتماعی اضافه کرد. از آن زمان این بخش همچنان در حال رشد است. اضافه کردن دوستان به لیواستریم اینستاگرام جزو آخرین قابلیت های اضافه شده در این بخش است.

چگونه برای پیوستن به Livestream دوستانمان به آنها درخواست دهیم؟
-هنگامیکه شما در حال تماشای ویدیوی زنده دوستتان هستید، میتوانید دکمه Request را که باید روی صفحه باشد،لمس کنید.
-اگر دوست شما درخواستتان را قبول کند، شما برای آماده شدن در پخش زنده به همراه دوستتان یک دقیقه مهلت خواهید یافت. هر دو ویدیو پخش زنده در یک صفحه نمایش تقسیم شده نمایان می شوند.

 

چگونه درخواست ها را قبول یا رد کنیم؟
-اگر این شما هستید که در حال پخش ویدیو زنده هستید، درخواست های دوستانتان را در بخش کامنت ها مشاهده خواهید کرد.همچنین در بخش اعلانات که در زیر کامنت ها قرار دارد می توانید تعداد درخواست ها را مشاهده نمایید.
۱.کلمه View را برای مشاهده درخواست ها لمس کنید.
۲.اگر میخواهید درخواست را قبول کنید …Go live with را انتخاب کنید.
۳.اگر ترجیح میدهید درخواست را رد کنید، تنها کافیست گزینه Cancel را لمس کنید.

 

اگر ترجیح میدهید که خود شما شخصی را دعوت کنید، ایکون با تصویر دو چهره را لمس کنید و نام شخصی را که می خواهید در پخش زنده شما شرکت کند، انتخاب کنید. میتوانید تنها از بین کسانی که در حال تماشای ویدیوی شما هستند یک نفر را انتخاب کنید.

در حالیکه میتوانید از این بخش جدید برای سرگرم کردن دوستانتان استفاده کنید. این قابلیت میتواند بسیار به سلبریتی ها و برندها کمک کرده و همچنین میتواند یک راه خوب برای مصاحبه های کوتاه مدت و یا حتی سوال و جواب دادن بین شما و مخاطبانتان باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه درخواست برای پیوستن به Livestream دیگران در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *