نحوه اسکرین شات گرفتن در گوشی های سامسونگ Galaxy S8 و +S8

سامسونگ Galaxy S8 و +S8 دو تلفن همراه با بالاترین مشخصات در سال 2017 می باشند اما آیا می دانید با خرید آن ها چه چیزی را از دست می دهید؟ درست است! هیچ کدام از این تلفن های همراه دکمه مجازی خانه را ندارند. در عوض، یک دکمه بر روی صفحه نمایش دارند که عملکرد آن مشابه با دکمه تپتیک موتور ارتعاش هوشمند می باشد.

در حالیکه تا پیش از این، برای گرفتن اسکرین شات باید از ترکیب فشار دادن همزمان کلید خانه و کلید پاور/قفل در تلفن های همراه سامسونگ استفاده می شد، در مدل های جدید Galaxy S8 و +S8 نحوه گرفتن اسکرین شات  تغییر کرده است.

در حال حاضر اگر قصد دارید پرچمدار جدید سامسونگ را بخرید، ما به شما نحوه اسکرین شات برداشتن از روی صفحه نمایش تلفن همراه سامسونگ Galaxy S8 و +S8 را آموزش می دهیم.

در تلفن همراه سامسونگ Galaxy S8 و +S8 اگر به طور همزمان کلید پاور/قفل (در سمت راست) و کلید تنظیم صدا (در سمت چپ) را فشار دهید، متوجه فلش اسکرین شات از صفحه نمایش شده و سپس پیش نمایش اسکرین شات خود را مشاهده خواهید کرد.

پس از اسکرین شات برداشتن، 3 گزینه را به ترتیب مشاهده خواهید کرد.

نخستین گزینه ثبت کردن (Scroll capture) اسکرین شات است. پس از فشار دادن همزمان دکمه ها اسکرین شات شما ثبت شده و به دو صورت برایتان به طور پیش فرض نمایش خواهد داده شد. این پیش نمایش ها به صورت دو تصویر بلند و ژرف می باشند که بسته به نوع استفاده تان از آن ها در وب سایت ها و… می توانید بهره مند شوید.

دومین گزینه امکان برش (Crop) اسکرین شات است. اگر بر روی کلید برش و نوار تسکبار کلیک کنید، قادر به مشاهده تصویر اسکرین شات به صورت برش خورده می باشید. این گزینه از مفیدترین و مناسب ترین گزینه هاست. بخصوص اگر نخواهید اطلاعات اضافی را بر روی صفحه نمایشتان داشته باشید.

آخرین گزینه به جز گزینه به اشتراک گذاری (Share) گزینه نقاشی (Draw) است. شاید بخواهید با استفاده از این گزینه به نوشتن تاریخ ثبت اسکرین شات و دیگر مشخصات آن بپردازید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نحوه اسکرین شات گرفتن در گوشی های سامسونگ Galaxy S8 و +S8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *