نتایج DXOMARK نیکون D850 منتشر شد؛ بالاترین امتیاز…

DXOMARK

کمپانی DXOMARK یکی از قوی ترین کمپانی‌ ها در زمینه ی بررسی دوربین ها و لنز دوربین گوشی های هوشمند می باشد که به طور مداوم لنزهای دوربین دستگاه های مختلف را بررسی کرده و یک رتبه بندی در این خصوص انجام می دهد. اکنون با بررسی لنز دوربین نیکون D850 یک امتیاز فوق العاده را برای این لنز دوربین ثبت کرد.

ثبت امتیاز 100 در لیست DXOMARK باعث شد این موضوع رسانه ای شده و قدرت فوق العاده ی آن را به همگان ثابت نماید. نیکون D850 دارای یک سنسور 45.7 مگاپیکسلی بوده که با سرعت 7-9 فریم بر ثانیه توانسته است این امتیاز فوق العاده بالا را کسب نماید و اکنون به عنوان یکه تاز این جدول امتیازبندی به حساب می آید.

لنز این دوربین قادر است با تغییر گشودگی دیافراگم سبب رسیدن نور بیشتر به سخت افزار شده و باعث بهبود تصویربرداری در شرایط نوری ضعیف گردد و همچنین از سایر ویژگی های این دوربین می توان به کاهش میزان نویز و سروصدای محیط و همچنین افزایش دامنه ی پویا در زمان عکسبرداری اشاره کرد.

DXOMARKبه گفته ی کارشناسان DXOMARK گویا این دوربین با توجه به کیفیت بالا در زمینه ی ثبت رنگ های مختلف و دامنه ی دینامیکی بهبود یافته، توانسته است این امتیاز را ثبت نماید و کیفیت عکس های چاپ شده با این دوربین از لحاظ کیفیت عکس ها در رنگ بندی توانسته است در مقایسه با سایر دوربین های کمپانی های مختلف توانمندی بالایی را از خود نشان دهد.

اما یک نکته وجود دارد که در زمان مشاهده ی این عکس ها و تصاویر در روی یک مانیتور کمی از کناره ها غیر قابل تشخیص می باشد. در امتیازبندی منتشر شده، این دوربین در قسمت E.V امتیاز 14.8 را کسب کرده که مربوط به پارامتر روشنایی و کنتراست تصویر و ایزو می باشد.

به طور کلی با ثبت این امتیاز در قدرت دوربین می تواند یکی از دوربین های مناسب در زمینه ی عکسبرداری و فیلمبرداری استودیو و عکس برداری حرفه ای باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نتایج تست Dxo Mark آیفون X منتشر شد

نظرات در مورد : نتایج DXOMARK نیکون D850 منتشر شد؛ بالاترین امتیاز…

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *