نتایج بنچمارک AnTuTu میت 20 هوآوی منتشر شد

میت 20

شرکت هوآوی یکی از موفق ترین کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند است. این شرکت با فعالیت مناسب و تلاش فراوان توانست امسال به عنوان سومین شرکت برتر در این حوزه شناخته شود. حال خبر از عرضه پرچم دار جدید این شرکت در پاییز امسال منتشر شده است. میت 20 پرچم دار جدید شرکت هوآوی است که در مقایسه با میت 10 از ویژگی ها و امکانات بهتری برخوردار می باشد. همچنین از نظر سایر شرکت ها نیز , میت 20 یک گوشی قوی بوده و یک رقیب قدر برای گوشی های بسیاری از شرکت ها به شمار می رود.

شرکت هوآوی برای ایجاد یک تحول , برای اولین بار , از چیپست های کایرین 970 در گوشی های سری میت 10 استفاده کرد که نتیجه بسیار خوبی نیز داشته است. با توجه به استفاده مجدد این چیپست در گوشی پی 20 , به احتمال زیاد در میت 20 نیز همین عمل تکرار شود. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده از بنچمارک انتوتو , میت 10 حتی نسبت به گوشی هایی مانند گلکسی اس 9 پلاس که دارای چیپ ست اسنپدراگون 845 می باشند , عملکرد بهتری دارد.

میت 20

بررسی های انجام شده نشان داده است در طراحی چیپست کایرین 980 , از هسته های قوی کورتکس A75 استفاده شده است. علاوه بر این ها شرکت هوآوی با ایجاد تغییراتی در پردازشگر گرافیکی و به کارگیری نسل دوم واحد پردازش عصبی , قصد دارد میت 20 را به بهترین صورت ممکن و به عنوان مجهز ترین گوشی این شرکت تولید کند. کمپانی تایوانی TSMC مسئولیت تولید چیپست کایرین 980 را بر عهده گرفته است. این شرکت با استفاده از جدید ترین فرایند 7 نانومتری , میزان مصرف انرژی چیپست مورد استفاده در گوشی میت 20 را ارتقأ خواهد داد.

با این که مدت زیادی به عرضه این گوشی باقی مانده است اما خبر های زیادی درباره میت 20 منتشر شده است. در کنار چیپ ست مناسب و با کیفیت شاهد سنسور اثر انگشت در قسمت پایینی صفحه نمایش و دوربین اصلی سه گانه هستیم که محصولی مشترک از هوآوی و کمپانی لایکا می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نتایج بنچمارک AnTuTu میت 20 هوآوی منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *