نازک ترین کروم بوک کمپانی hp عرضه شد

کروم بوک کمپانی hp

کروم بوک کمپانی hp | آوازه ی کمپانی hp در دنیا پیچیده است و بسیاری از افراد اقدام به خرید تنها لپ تاپ های این برند می کنند. در حال حاضر بسیاری از کمپانی های دنیا در عرصه ی لپ تاپ در تلاش هستند تا بهترین قابلیت ها را در لپ تاپ هایی باریک فراهم کنند. اکنون hp نیز اقدام به تولید یک کروم بوک نازک و قابل تبدیل نموده است.

کروم بوک کمپانی hp

کمپانی hp اخیرا کروم‌ بوک جدیدی را به بازار عرضه نموده است که بر اساس ادعای این کمپانی، نازک ترین کروم‌ بوک تبدیل‌پذیر تولید شده توسط hp به حساب می آید. کروم‌ بوک X360 14 فقط 16 میلی‌ متر ضخامت دارد و دارای یک لولای 360 درجه می باشد که چهار موقعیت هیبریدیِ لپ‌ تاپ، تبلت، خیمه و ایستاده را برای کاربر فراهم می نماید. کروم‌ بوک جدید این کمپانی از پردازنده‌ های نسل هشتم Core i3 و یا Core i5 کمپانی اینتل با فرکانس های پایه‌ و افزایشی به‌ ترتیب 2.2 و 4 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی بخش UHD 620 و 4 یا 8 گیگابایت حافظه ی رم بهره می برد.

کروم بوک کمپانی hp

کمپانی hp همچنین از افزودن یک حافظه‌ ی فلش 64 گیگابایتی از نوع eMMC به این کروم بوک خبر داد. این کمپانی ادعا نمود که لپ‌ تاپ جدیدش با یک دفعه شارژ، تا 14 ساعت می تواند شارژدهی داشته باشد که برای یک کروم‌ بوک با پردازنده‌ ی اینتل بسیار جذاب و فوق العاده است. کروم‌ بوک X360 از یک صفحه نمایش 14 اینچی از نوع FULL HD IPS و اسپیکرهای دوگانه‌ ی بنگ اند اولافسن همراه با درگاه‌ های USB-C با رابط کاربری USB 3.1 و ورودی میکرو SD بهره می برد.

کروم‌ بوک جدید این کمپانی در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی این کمپانی با قیمت 599 دلار قابل پیش‌ خرید می باشد. همچنین پیش‌ فروش این دستگاه دو منظوره از طریق خرده‌ فروشی Best Buy از 21 اکتبر سال جاری در ایالات متحده آغاز خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  نحوه Zip و Unzip کردن فایل ها در کروم بوک

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نازک ترین کروم بوک کمپانی hp عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *