نارضایتی برخی از کاربران آیفون X نسبت به زایده ی بالای صفحه نمایش آن

آیفون X

زایده بالای صفحه نمایش که در آیفون X وجود دارد , تنها بخشی از این گوشی خارق العاده و شگفت انگیز است که محبوبیت آن را خدشه دار کرده است.
اما باید به این موضوع توجه داشت که هر چند این تاچ یا زائده نمایشی در آیفون X کمی زیبایی و ظاهر این گوشی را تحت تاثیر قرار داده و ممکن است نظر بعضی از افراد را نسبت به شکل ظاهری آن منفی کند , اما باید قبول داشت که باعث ایجاد ظاهری متفاوت شده و حتی اگر زیبایی گوشی را کم کرده باشد با در نظر گرفتن کاربرد های فراوان آن , می توان به آسانی از شکل و درصد زیبایی آن چشم پوشی کرد زیرا قدرت آن تاثیری بر زیبایی آن نمیگذارد. تاچ اطلاعات کلی روی نوار وضعیت بالای آیفون را در بر می گیرد.
با این حال عده ای علاقه ای به این ویژگی ها ندارند و دوست دارند تصاویر این زائده که به شکل یک بریدگی است از صفحه موبایلشان حذف شود , برای این کار می توانید تصویر صفحه نمایش خود را تغییر دهید , این کار راه حلی ساده برای رفع این مشکل است اما این امر خود مشکلی جدید ایجاد می کند و آن هم محدود بودن تصاویر صفحه نمایش است که ممکن است باعث نارضایتی برخی از کاربران شود.
شرکت اپل در پاسخ به افرادی که قصد دارند تاچ را حذف کنند , مخالفت خود را اعلام کرده است. این شرکت به کاربران خود گفته سعی نکنید با پوشاندن یا سیاه کردن پایین نمایش گر ناچ را حذف کرده و تقارن ایجاد کنید.
با دانلود انواع تصویر زمینه ها و پوشاندن زائده نمایشی , آیفون X بسیار شبیه به LG G6، و S8 Active می‌ شود , یکی از دلایل اصلی اپل برای اصرار بر عدم پوشاندن این تاچ همین شباهت است. پوشاندن یا نپوشاندن تاچ تفاوتی در عملکرد برنامه ها ایجاد نمی کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل و معرفی سیستم عامل watchOS 10

نظرات در مورد : نارضایتی برخی از کاربران آیفون X نسبت به زایده ی بالای صفحه نمایش آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *