می 8 شیائومی نیز دارای AR emoji می باشد

می 8

کمپانی بسیار محبوب و قدرتمند شیائومی به مناسبت هشتمین سال روز تاسیس این کمپانی نام گوشی پرچم دار خود را می 8 نهاد، که انتظار می رود در مراسم معرفی می 8 در کنار رونمایی از سایر گجت ها و محصولات دیگر این کمپانی باشد، محصولاتی مثل می بند 3 و همچنین رابط کاربری MIUI 10 که در تاریخ ۳۱ ماه می، مصادف با ۱۰ خرداد در شهر شن‌ژن کشور عظیم چین برگزار شود.

آنطور که از خبر های پیرامون این گوشی پرچم دار جدید پیداست گوشی خوبی لست زیرا دارای مشخصات سخت افزاری عالی است و همچنین این گوشی به همراه دوربین دوگانه است که دارای چیدمانی شبیه به گوشی ایفون ایکس یا همان ده است، یعنی چیدمانی عمودی و همچنین همراه با بریدگی قسمت بالا ی صفحه نمایش معرفی می شود. آنطور که کاربران و همچنین متخصصان انتظار دارند ممکن است در قسمت بریدگی بالا ی صفحه نمایش گوشی سنسور های مادون قرمز مربوط به ماژول تشخیص چهره ی سه بعدی و همچنین باقی سنسور های دیگر قرار گرفته باشند به همین خاطر می بایست منتظر ای آر ایموجی های مشابه با گوشی آیفون ده در این پرچم دار جدید شیائومی باشیم.

همان طور که شما عزیزان و کاربران گرامی می دانید کمپامی شیائومی با معرفی گوشی هایی استثنایی و بدون حاشیه مثل می میکس ۲ اس، به خوبی توانست خودش را در مسیری نوین و درست در تولید گچشی های اسمارت بگزارد اما شاید گوشی می 8 شیائومی انحرافی از ابن مسیر نوین باشد و به دلیل الگو برداری های مکرر این پرچم دار جدید، ورودش به بازار گوشی ممکن است به تعویق بیافتد.

به هر حال گوشی نام برده ی ساخت کمپانی شیائومی از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ ساخت کمپانی محبوب کوالکام بهره می برد و همچنین از یک حافظه‌ ی رم با ظرفیت ۶ یا ۸ گیگابایتی استفاده می کند و می تواند حافظه‌ ی داخلی این گوشی را تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد. سیستم‌ عامل مورد استفاده شده در این گوشی پرچم دار کمپانی شیائومی جدیدترین ورژن سیستم عامل اندروید است یعنی اندروید ۸.۱ اریو و و همچنین در این گوشی اسمارت از نسخه‌ی جدید رابط کاربری یعنی رابط کاربری MIUI 10 ‌استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  دستبند Smart Band 7 Pro راهی بازار جهانی شد

شاید قیمت در این گوشی های هوشمند و پرچم دار یکی از موضوعاتی باشد که هر کاربری به آن توجه می کند، قیمت پایه ی این گوشی ۴۷۰ دلار است که برای یک گوشی پرچم دار و با این مشخصات سخت افزاری، قیمت خوبی است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : می 8 شیائومی نیز دارای AR emoji می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *