می نوت بوک ایر شیائومی با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارای پردازنده نسل هشتم اینتل

می نوت بوک ایر شیائومی

لپ تاپ می نوت بوک ایر شیائومی همراه با پردازنده نسل هشتم core i5 و core i7 اینتل عرضه شده است. این شرکت یعنی شیائومی نسخه های متفاوتی از لپ تاپ های ۱۳.۳ اینچی می نوت بوک ایر را به همراه پردازنده نسل هشتم اینتل موسوم به کبی لیک ریفرش، به روز رسانی کرده است. اولین لپ تاپ در آگوست ۲۰۱۶ به وسیله شیائومی عرضه شد و از نظر طراحی و سیستم فنی قوی، رقیب مک بوک ایر اپل معرفی و به فروش رسید.

و همچنین این شرکت در سال گذشته ، مدلی از می نوت بوک ایر را به مودم LTE 4G مجهز کرد و نسخه ۱۲.۵ اینچی را به نسل هفتم پردازنده core M3 اینتل بروز رسانی کرد. که این نسخه ۱۲ درصد عملکرد بیشتری را نسبت به نسل ششم عرضه می کند. و لب تابی به اسم می نوت بوک پرو با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی ، معرفی شد که برای این لب تاب دارای سخت افزار قوی است و سایر تغییراتی که در سال اخیر بر روی آن اجرا شده می توان به ارتقا می نوت بوک ایر ۱۳.۳ اینچی که با پردازنده نسل هفتم core i7 اینتل با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز  و نسخه دوم این پردازنده را مخاطب قرار داد. و این موضوع را نیز بیان کرد که هر دو مدل از حسگر اثر انگشت برای احراز هویت استفاده می کنند.

می نوت بوک ایر شیائومی

با ورود پردازنده نسل هشتمی core i اینتل ، احتمال زیادی داشت که شیائومی ۱۳.۳ اینچی را با این پردازنده عرضه کند. و همچنین کابران می توانند این مدل را با دو پردازنده نسل هشتم core i5 و core i7 اینتل خریداری کنند. و این دو مدل به ۸ گیگابایت حافظه رم از مدل DDR4 و حافظه گیگابایتی از نوع SSD با اتصال PCLE را دارا است و فضای ذخیره سازی آن قابل ارتقا است. و همانند نسخه های قدیمی ، از نسخه شخصی سازی شده بلندگو  AKG در این می نوت بوک ایر استفاده می شود. که تجربه ای دلپذیر را برای کاربران به وجود می آورد.

و این لپ تاپ مدل جدید شیائومی به کارت گرافیک Geforce mx 150 انویدیا مجهز شده که دارای ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی است. در صورتی که مدل قبلی ، کارت گرافیک Geforce 940mx با ۱ گیگابایت حافظه اختصاصی را داشته بود. و برای دست رسی راحت به این سیستم عامل سنسور اثر انگشت به سمت راست در بالای ترک پد انتقال پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید  شارژر بی سیم 80 واتی شیائومی برای 14 اولترا معرفی شد

صفحه نمایش می نوت بوک ایر دارای رزولوشن ۱۰۸۰p را دارد و حاشیه این نمایشگر فقط ۵.۵۹ میلی متر است. و نسخه های جدید از سیستم خنک کننده تقویت شده همراه با تیغه های فلزی فوق العاده نازک به دلیل کنترل دمای قطعات و بالا بردن کارایی به کار برده شده. لپ تاپ های مدل جدید آن فقط ۱۴ میلی متر ضخامت و وزن آن ها ۱.۳ کیلو گرم می باشد. بنا به گفته این شرکت چینی شارژ شدن هر دو مدل با یک بار شارژ ۹.۵ کارایی دارد.

می نوت بوک ایر شیائومی

این نوت بوک ایر از نسخه اصلی سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می کند و نسخه خانگی آن مجموعه آفیس ۲۰۱۶ مایکروسافت روی آن ها اجرا می شود. بر اساس قیمت گذاری این مدل های جدید ، می نوت بوک ایر ۱۳.۳ اینچی با پردازنده نسل هشتم core i5 8250u5 ، ۸ گیگابایت رم ، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک geforce mx150 انویدیا با قیمت ۸۴۳ دلار می توانید از طریق اینترنت پیش خرید کنید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : می نوت بوک ایر شیائومی با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارای پردازنده نسل هشتم اینتل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *