میوه هایی که سبب لاغری می شوند

لاغری

بسیاری از افراد از اضافه وزن خود ناراضی هستند و دوست دارند چربی های اضافی خود را از دست بدهند , قطعا ورزش و رژیم غذایی برای رسیدن به این هدف بسیار تأثیر زیادی دارد اما شاید دانستن این موضوع که بعضی از میوه ها خاصیت چربی سوزی دارند و با استفاده از آن ها در طول روز می توان با چربی های اطراف شکم مبارزه کرد و آن ها را از بین برد.

یکی از این میوه گریپ فروت است که به دلیل کالری کم و فیبر فراوانی که دارد جایگاه بسیار مناسبی در میوه های چربی سوز را از آن خود کرده است. اگر گریپ فروت را در وعده صبحانه خود قرار دهید , متابولیسم و سوخت و ساز بدن تان را افزایش داده و در طول روز چربی بیشتری از دست می دهید.

لاغری

از یکی دیگر از میوه های خوشمزه و چربی سوز می توان به آناناس اشاره کرد, این میوه خوشمزه دارای آنزیمی به نام آنزیم بروملین می باشد که این آنزیم با داشتن خاصیت ضد التهابی و آنتی باکتریال در رفع التهاب های نواحی مختلف بدن و اسهال مفید است. همچنین آناناس باعث تحریک پورتئین ها شده و در کنار آن چربی ها را نیز از بین می برد. فیبر بالا , B6 و C , تیامین , مس و منیزیم از دیگر خواص مفید آناناس می باشد.

اگر می خواهید بدنی سالم و لاغر داشته باشید گلابی زیاد بخورید. گلابی فیبر زیادی دارد به همین دلیل باعث می شود احساس سیر بودن بکنید و دیگر نیازی به خوردن غذاهای دیگر ندارید. پتاسیم بالای این میوه کلسترول خون را کنترل کرده و باعث افزایش سلامت قلب می شود.

موز، کربوهیدرات، نشاسته و پتاسیم زیادی دارد , به دلیل وجود این مواد , با خوردن یک موز برای مدتی طولانی احساس سیری می کنید. نشاسته موجود در موز کبد را تقویت کرده و چربی سوزی را افزایش می دهد. پتاسیم بالای موز از تجمع سدیم در بدن و نگه داشتن آب جلوگیری کرده و مشکلات روده و نفخ را بر طرف می کند.

مصرف روزانه گوجه فرنگی نه تنها باعث لاغری شدن شما می شود , بلکه به دلیل داشتن ترکیب ۹-oxo-ODA , چربی خون را کنترل کرده و از بسیاری از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید  رژیم کانادایی چیست؟ بهترین راه برای لاغری سریع !

یکی از میوه هایی که به شدت در فصل های گرم و تابستان استفاده می شود, هندوانه است , بسیاری از افراد از خاصیت چربی سوزی هندوانه بی خبرند , این میوه عمدتا از آب تشکیل شده است و اگر قبل از وعده غذایی مصرف شود مانع خوردن غذای زیاد شده و فرد لاغر می شود. همچنین ویتامین C , منیزیم و پتاسیم موجود در این میوه برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشند.

لاغری

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میوه هایی که سبب لاغری می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *