میزان 1.7 میلیارد دلار از پیش فروش ارزهای دیجیتالی به تلگرام رسید

تلگرام

کمپانی تلگرام توانست با پیش فروش کردن ارز دیجیتال خود , قبل از آن که توکن را ارائه دهد , سرمایه هنگفتی را برای سرمایه گذاری از آن خود کند. اما فعالیت های این شرکت برای به دست آوردن سرمایه فقط به یک موضوع محدود نشده است. گویا این شرکت با برگزاری یک مراسم پیش فروش به صورت خصوصی توانسته مبالغ زیاد دیگری را نیز به دست آورد.

بر اساس آن چه که برخی از سایت های خبری منتشر کرده اند , کمپانی تلگرام با پیش فروش کردن توکن , از 81 سرمایه گذار , مبلغی حدود هشت صد و پنجاه میلیون دلاری را جمع آوری کرده است همچنین با پیش فروش های خصوصی که در همان ماه انجام شده این مبلغ به دو برابر و حتی بیشتر نیز رسیده است. بر اساس این آمار باید به شرکت تلگرام تبریک گفت چرا که به دست آوردن سرمایه ای نزدیک به ۱.۷ میلیارد در یک ماه کار بسیار سخت و فوق العادی است.

شرکت تلگرام با سرافرازی , مدارک و اسناد مرتبط به این سرمایه ها را برای کمیسیون بورس و اوراق بها دار ایالات متحده‌ ی آمریکا ارسال کرده و مبلغ نهایی سرمایه گذاری شده را 1.7 میلیارد اعلام کرده است. سخن گوی این شرکت در مصاحبه ای که داشت اعلام کرده است شرکت تلگرام قصد دارد  یک و یا حتی چندین پیش فروش دیگر را نیز به زوردی برگزار کند. همچنین خبر مهم دیگری که این سخن گو از آن صبحت کرد , تصمیم تلگرام برای راه اتدازی اکوسیستمی تحت عنوان Telegram Open Net work که به اختصار TON , است ، تلگرام با طراحی اکوسیستمی مشابه با اتریوم تصمیم گرفته بسیاری از اپلیکیشن ها را پوشش داده و خدماتی جامع و کامل برای  سرویس‌ های و فروشگاهی و خرید و فروش کالا ها ارائه دهد.

کمپانی تلگرام در طی اسنادی که به کمیسیون بورس و اوراق بها دار آمریکا فرستاده بود توضیح داد این شرکت قصد دارد از سرمایه به دست آمده از پیش فروش توکن , برای گسترش و عرضه این سرویس و اکوسیستم استفاده کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میزان 1.7 میلیارد دلار از پیش فروش ارزهای دیجیتالی به تلگرام رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *