میزان تقاضای آیفون XR در چین از آیفون 8 بیشتر خواهد بود

آیفون XR

آیفون XR اپل | کمپانی اپل در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید خود رونمایی به عمل آورد که به عنوان گوشی های آیفون بروز به حساب می آیند. یکی از آیفون های معرفی شده ی این کمپانی آیفون XR نام دارد که به نوعی آیفون میان رده ی این کمپانی به حساب می آید ولی قابلیت های این گوشی هوشمند همانند پرچمداران اپل می باشد. برآورد شده است که میزان استقبال کاربران اپل از این گوشی هوشمند، بیشتر از پرچمداران این کمپانی خواهد بود.

آیفون XR اپل

در هفته‌ ی ابتدایی ماه اکتبر تعطیلات رسمی کشور چین با نام گلدن‌ ویک آغاز می گردد. مینگ چی‌ کو در طی گزارش خود اعلام نموده است که اساسا در هفته‌ ی نخست تعطیلات Golden Week کشور چین، بسیاری از تولید‌کنندگان محلی، گوشی‌ های‌ هوشمند تولیدی خود را حراج می نمایند. هر چند که مینگ‌ چی‌کو اعتقاد دارد، میزان خلاقیت بسیاری در فصل حراجی‌ ها مشاهده نمی گردد. بعضی از مصرف‌ کنندگان با وجود همین حراجی‌ های تعطیلات گلدن ویک، هنوز بر روی گوشی‌ های آیفون قدیمی خود تکیه می نمایند و یا منتظر عرضه‌ ی آیفون XR کمپانی اپل در تاریخ 26 اکتبر سال جاری میلادی مصادف با 4 آبان‌ ماه هستند.

در نهایت مینگ‌ چی‌ کو اعتقاد دارد که میزان تقاضای بازار گوشی های هوشمند کشور چین برای آیفون XR به نسبت سال گذشته و در مقایسه با آیفون 8 بیشتر از پیش خواهد بود. از لحاظ عرضه‌ ی گوشی‌ های هوشمند این کمپانی چینی، فقط کمپانی هوآوی عرضه‌ ی بیشتری را به بازار تجربه نموده است. در شرایطی که وضعیت سایر کمپانی های رقیب شامل اوپو، ویوو و شیائومی ناامیدکننده می باشد. براساس گزارش منتشر شده از سوی مینگ‌ چی‌ کو، میزان عرضه‌ ی گوشی های هوشمند توسط برندهای اساسی چینی چیزی در حدود 10 درصد کاهش داشته است.

آیفون XR

این تحلیلگر معرف انتظار دارد که آیفون XR در چرخه‌ ی بعدی از عرضه این گوشی هوشمند به بازار، فروش بالاتری نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس داشته باشد. بر اساس خبرهای مطرح شده، پیش‌ فروش آیفون XR احتمالا در تاریخ 27 مهرماه آغاز می گردد و نخستین سری از گوشی‌ های آیفون XR از 4 آبان‌ ماه به بازار عرضه گردند. آیفون XR، به علاوه ی طراحی مدرن‌ تر صفحه نمایش، قیمتی مناسب‌ تر نسبت به آیفون 8 و آیفون 8 پلاس کمپانی اپل دارا می باشد و همچنین در رنگ‌ های متنوع با دو سیم‌کارت همزمان در بازار چین عرضه می گردد.

بیشتر بخوانید  9 میلیون نفر آیفون 12 و آیفون 12 پرو را تا به امروز پیش سفارش داده‌اند

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میزان تقاضای آیفون XR در چین از آیفون 8 بیشتر خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *