میت 10 هوآوی با باتری بسیار قوی عرضه خواهد شد

میت 10

شرکت هوآوی باری دیگر با باتری قدرت مند میت 10 توجه طرفداران خود را جلب کرد. این گوشی که پرچمدار شرکت هوآوی است با یک ابر باتری به زودی وارد بازار می شود. روسای این شرکت در مصاحبه ای در توییتر بیان کردند مدل جدید  Mate 10 Pro که در روز های آینده عرضه خواهد شد دارای یک باتری 4000 میلی آمپر بر ساعتی بوده که از آن به عنوان یکی از برترین باتری های گوشی های هوشمند و بهترین باتری کمپانی هوآوی یاد کردند.

هوآوی که شرکتی چینی بوده اما به خوبی پا به مای رقیبان تولید کننده اسمارت فن در میدان رقابت پیش می رود اعلام کرده به زودی جزئیات این گوشی در رسانه ها و شبکیه های اجتماعی در اختیار طرفداران هوآوی قرار خواهد گرفت و مطمئن است باتری این گوشی قشر بسیاری از افراد از جمله رقبا را به خود جلب خواهد کرد.

با توجه به سابقه روشن شرکت هایی مانند اپل , سامسونگ , سونی و …  هوآوی ادعا کرده با عرضه مدل های Mate 10  و  Mate 10 Pro تا ۱۶ اکتبر( ۲۴ مهر) , عنوان برترین رده در تولید کنندگان گوشی های هوشمند را تا سال 2020 از آن خود خواهد کرد.

هوآوی یکی از کمپانی های چینی است که تاکنون فعالیت قدرتمندی را از خود نشان داده است و بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است و به عنوان یکی از طرفداران این کمپانی به حساب می آیند و تا کنون نیز پیشرفت بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

کمپانی هوآوی یکی از کمپانی هایی است که اکنون در بین سایر کمپانی ها بسیار با سرعت بیشتری رشد داشته و اکنون نیز به عنوان یکه تاز این میدا با قابلیت ها و امکانات ویژه ای گوشی های هوشمند خود را عرضه می نماید تا طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری میت 70 هوآوی رقیب آیفون 16 اپل می شود

نظرات در مورد : میت 10 هوآوی با باتری بسیار قوی عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *