میت بوک ایکس پرو هوآوی رونمایی شد

میت بوک ایکس پرو

کمپانی هوآوی دیروز در رخداد اختصاصی خود در کنگره جهانی موبایل، از لپ تاپی به نام میت بوک ایکس پرو (Mate Book X Pro) با حاشیه های بسیار باریک و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۱ درصدی و نسبت تصویر ۳:۲ معرفی کرد. در حین اجرای مراسم ،ریچارد یو، مدیر عامل گروه محصولات تجاری هوآوی، با اشاره به این موضوع که افراد به صفحه نمایش بزرگ همراه با قدرت پردازشگر قوی و کارت گرافیک مجزا برای راحت اجرا کردن بهتر بازی ها و کیفیت ساخت بالا و ابعاد کلی کوچک تر در لپ تاپ ها نیاز دارند گفت که هوآوی با رفع این مشکلات، تمامی نیازها را بر طرف کرده است.

میت بوک ایکس پرو

میت بوک ایکس پرو دارای نمایشگر ۱۳.۹ اینچی لمسی همراه با رزولوشن ۳۰۰۰×۲۰۰۰ پیکسل می باشد و به کمک حاشیه های بسیار باریک، ۹۱ درصد از پنل جلو لپ تاپ را در بر می گیرد. رزولوشن زیاد لپ تاپ ، تراکم ۲۲۰ پیکسلی را در بر دارد و پنل استفاده شده در آن ۱۰۰ درصد طیف رنگی SRGB را پشتیبانی می کند. شدت روشنایی نمایشگر میت بوک ایکس پرو به ۴۵۰ نیت می سد، به همین دلیل می توان به آسانی از این لپ تاپ در محیط های بیرون و زیر نور آفتاب استفاده کرد. نسبت کنتراست های تصویر در لپ تاپ جدید هوآوی حدود ۱۵۰۰:۱ است و به این صورت ترتیب رنگ ها زیباتر به نظر می رسد. هوآوی پوشش از جنس گوریلا گلس برای نمایشگر آن تهیه کرده است تا آن در برابر خراش مقاوم نماید.

میت بوک ایکس پرو

ضخیم ترین قسمت این لپ تاپ جدید هوآوی فقط ۱۴.۶ میلی متر است که باریک تر از لپ تاپ ۱۴.۹ میلی متر مک بوک پرو  اپل است. به میت بوک ایکس پرو که در لبه نمایشگر نیز تنها ۴.۹ میلی متر ضخامت دارد که هوآوی برای زیباتر کردن آن فلزی جدید در لبه آن با الماس ایجاد کرده و آن را در دو رنگ نقره ای و خاکستری راهی بازار می کند.

میت بوک ایکس پرو

میت بوک ایکس پرو از پردازنده نسل هشتم و چهار هسته ایی اینتل استفاده کرده و هوآوی برای ثابت نگه داشتن عملکرد آن، سیستم خنک کننده مخصوصی را مد نظر داشته و طبق گفته چینی ها عملکرد این سیستم۲۰ درصد بهتر شده است و میت بوک ایکس پرو برای پردازش تشک های گرافیکی از پردازنده گرافیکی مجزا Geforce MX150 استفاده می کند که برای طیف گسترده‌ای از نیاز کاربران و حتی اجرای بازی های سنگین مناسب است.

بیشتر بخوانید  رونمایی هوآوی از چند محصول جدید همچون میت بوک ایکس

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : میت بوک ایکس پرو هوآوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *