میانبر ایموجی ها به کامنت های اینستاگرام آمد

کامنت های اینستاگرام

میانبر ایموجی در کامنت های اینستاگرام | این روزها زاکربرگ در حال تلاش برای رشد اینستاگرام می باشد و دائما با بروزرسانی اپلیکیشن این شبکه ی اجتماعی قابلیت های جذابی را برای اینستاگرام فراهم می نماید. تا به امروز اینستاگرام تغییرات بسیاری داشته است ولی این بار اینستاگرام یک میانبر ایموجی به بخش کامنت های خود اضافه کرده است که کاربران دیگر نیازی ندارند که برای استفاده از ایموجی ها در بخش کامنت پست ها، کیبورد خود را بالا بیاورند.

در آخر بعد از مدت‌ ها منتظر ماندن، اینستاگرام به وعده‌ ی خود عمل نمود و میانبر ایموجی‌ ها را به بخش کامنت های خود اضافه کرد. این قسمت که به شکل یک نوار میانبر در پایین کامنت‌ ها به نمایش در می آید، براساس نحوه‌ ی استفاده‌ ی کاربر از آن ها، ایموجی ها پر استفاده را به او پیشنهاد می‌ دهند؛ در نهایت کاربران به منظور ابراز احساسات خود دیگر احتیاجی به صفحه‌ کلید ندارند و به راحتی می‌ توانند از این نوار میانبر استفاده نمایند.

کامنت های اینستاگرام

این قابلیت از ماه می سال جاری به طور کاملا عمومی برای بعضی از کاربران در دسترس قرار گرفته است ولی از روز پنج‌شنبه، این قابلیت به طور سراسری برای کاربران در دسترس قرار گرفته است. اینستاگرام در طی یک پست نوشته است:

چه حسی دارید زمانی که ایموجی های مورد علاقه ی شما درست در جلوی رویتان قرار می گیرد؟!

بر این اساس که عده‌ ی زیادی از کاربران اینستاگرام ترجیح می‌ دهند تا احساسات خود درخصوص یک موضوع از طریق اموجی‌ ها بروز دهند، حتما افزوده شدن چنین قابلیتی یک قدم مثبت برای این شبکه‌ ی اجتماعی محبوب تلقی خواهد شد. شما به راحتی می‌ توانید از طریق نصب کردن بروزرسانی به آخرین نسخه‌ ی Instagram، از این قابلیت بهره ببرید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

3.1/5 - (13 امتیاز)

بیشتر بخوانید  ترفندی ساده برای اجرای حالت تاریک در مسنجر فیسبوک

نظرات در مورد : میانبر ایموجی ها به کامنت های اینستاگرام آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *