مک بوک پرو 2018 | ایراد فنی تنها با یک بروزرسانی برطرف خواهد شد

مک بوک پرو 2018

مدتی است که ایراد فنی مک بوک پرو 2018 کمپانی اپل در دنیای دیجیتال غوغا به پا کرده است و در هر سایت خبری روزی نیست که خبری در این خصوص منتشر نشود. تمامی این نتایج و آمارهای منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی اپل عجله ی بسیار زیادی در تولید محصولات خود دارد و قصد دارد در دنیای دیجیتال از رقابت با سایر کمپانی ها عقب نمایند ولی این مسئله سبب شده است که مشکلات بسیاری در تولیدات این کمپانی رقم بخورد.

در این اواخر نتایج بنچمارک نسل جدید مک‌ بوک پرو انتشار یافته است که بر اساس این آمار مک بوک پرو 2018 دارای پردازنده قدرتمند Core i9-8950HK می باشد ولی نتایج بسیار ناامید کننده می باشد. بسیاری از کارشناسان در ابتدا فرض فرض را بر این گذاشتند که مسئله ی پیش آمده برای این لپ تاپ به دلیل ضعف در طراحی خنک کننده و باریک بودن بیش از حد آن می باشد. کمپانی اپل نیز این ایراد فنی را تایید کرد و گفت که این مسئله ناشی از ضعف نرم افزاری می باشد و به طراحی این لپ تاپ هیچ ارتباطی ندارد.

مک بوک پرو 2018

بعد از انجام تست های مختلف در خصوص کارایی این لپ تاپ در فشار کاری بالا، معلوم شد که یک کلید دیجیتالی در فریمور مک بوک ناپدید شده و سیستم مدیریت حرارتی ۀن را تحت فشار قرار می دهد و سبب کاهش شدید در میزان سرعت پردازنده مک‌ بوک پرو می گردد. کمپانی اپل در طی بیانیه ای اعلام نمود:

رفع ایراد نرم افزاری این لپ تاپ با بروزرسانی MacOS High Sierra 10.13.6 که امروز منتشر می شود، برطرف خواهد شد و انجام این بروزرسانی برای تمامی افرادی که از این لپ تاپاستفاده می کنند واجب می باشد.

پیش از تأییدیه ی کوپرتینویی ها، نظریه های بسیاری درخصوص عملکرد ضعیف مک‌ بوک پرو 2018 اعلام شده بود. یکی از نظریه ها به این موضوع اشاره می کرد که گلوگاه پردازنده ناشی از ماژول تنظیم ولتاژ برای پردازنده اینتل i9-8950HK می باشد. ماژول ولتاژ رگولاتور بر روی مادربرد مک بوک نصب شده است و تضمین کننده ی این است که پردازنده مقدار درستی از ولتاژ را دریافت می نماید. بر اساس این نظریه، عملکرد پردازنده ی قدرتمند Core i9 کمپانی اینتل به هیچ عنوان به گرما وابسته نبوده و مسئله از افت ولتاژ به دلیل استفاده از ماژول تنظیم ولتاژ نامتناسب می باشد.

بیشتر بخوانید  آیفون 15 پرو دارای رنگ آبی تیره با رنگ خاکستری است

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مک بوک پرو 2018 | ایراد فنی تنها با یک بروزرسانی برطرف خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *