موضوعات مهمی که در همایش خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد

موضوعات مهمی که در همایش خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد

زوم تک : سنگاپور، ۲ اسفند ۱۳۹۵- سامسونگ الکترونیکس خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) در هفتمین همایش سالیانه این شرکت در سنگاپور، نشان داد که چگونه با اتکا به نوآوری‌های خود برای رسیدن به قله‌های نوین تلاش می‌کند. سامسونگ امسال بر اساس فلسفه‌ای در طراحی جذاب و فکر شده و با استفاده از فناوری‌هایی در راستای انتقال کنترل دستگاه به مشتری و با رونمایی از محصولاتی که حق انتخاب و ابتکار عمل را بالا می‌برند، بار دیگر تعهد خود به مشتری را به اثبات رساند.
این همایش محل معرفی محصولات شاخص سامسونگ مانند خانواده تلویزیون‌های QLED، ماشین لباس‌شویی FlexWashTM ، تهویه مطبوع ویندلس (Windless) و اعضای خانواده گلکسی A سال ۲۰۱۷ بود. علاوه بر محصولات رونمایی شده، سامسونگ در این همایش چگونگی توسعه اینترنت اشیا را با استفاده از اکوسیستمی از محصولات و ابزارها، با توانایی اتصال بدون مشکل به یکدیگر، نمایش داد.
سامسونگ در طول این همایش، کارگاهی با عنوان «اذهان کاوش‌گر: ابر داده تمایلات ما را برملا می‌کند» را با حضور گیل‌یانگ سانگ، کارشناس ابر داده و قائم‌مقام ارشد شرکت دائوم‌سافت در همایش منا برگزار کرد. در این همایش دکتر سانگ نتایج تحقیقات خود را شرح داده و گفت با مشاهده و درک تغییرات و دینامیک ذهن مردم که در رسانه‌های اجتماعی مستتر است، می‌توان روندهای جهانی غالب در جامعه‌مان را درک کرد. او در این جلسه روش‌های مبنایی کاوش ابرداده‌های اجتماعی را به همراه چند مطالعه موردی نماینده کاربردهای موفق آن در دنیای واقعی، تشریح کرد.
چونگ رو لی، رئیس دفتر سامسونگ الکترونیکس در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا می‌گوید: «نوآوری در تمام رگ‌های سامسونگ می‌جوشد و بخشی از میراث این شرکت است. این موضوع سبب می‌شود تا ما بتوانیم امکانات بی‌نهایت و تجربه‌های جدید را برای مشتریان خود فراهم کنیم. سال‌های بسیاری است که در مورد اینترنت اشیا صبحت می‌کنیم و هیچگاه از تلاش دست برنداشتیم و همه محدودیت‌ها و مشکلات را کنار زدیم تا مطمئن شویم انقلابی در فضای اینترنت اشیا (IoT) ایجاد می‌کنیم. امسال نیز روند نوآوری‌های خود را تداوم بخشیدیم تا محصولات و سرویس‌هایی با طراحی منحصر به فرد ارائه کنیم که محور تمامی آنها مشتریان‌مان باشند.»

سامسونگ در راستای کمک به جوامع منطقه، برنامه آکادمی جوانان سامسونگ (که در ایران آن را با نام امید برای جوانان می‌شناسیم) را معرفی کرد که به پذیرش فناوری در میان جوانان منطقه می‌پردازد. علاوه بر این موضوع در پروژه‌ای مشترک با سازمان‌های غیردولتی، وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌های مختلف در منطقه، سامسونگ در حال توسعه مدارس هوشمند در ۱۰ شهر دیگر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقاست- مدارسی که نه تنها چشم‌انداز یادگیری، بلکه تجربه فناوری اطلاعات در کلاس درس را هم در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.
آقای لی می‌گوید: «هدف سامسونگ ارائه محصولاتی است که نه تنها امکان انتخاب را برای مشتریان فراهم می‌کند، بلکه تغییرات مثبتی در زندگی آن‌ها به وجود آورد. سامسونگ مسئولیت خود می‌داند که با استفاده از فناوری‌های در اختیار خود به رفاه اجتماعی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا کمک کند.»
سامسونگ در طول همایش، سمیناری مربوط به فناوری تلویزیون‌های خود برای رسانه‌ها و شرکای تجاری‌اش برگزار کرد و در مورد استراتژی تلویزیون‌های QLED سال ۲۰۱۷ خود صحبت کرد. این سمینار شامل جلسه آشنایی با ویژگی‌های اصلی تلویزیون‌های QLED مانند کیفیت تصویر، متادیتا حجم رنگی پویا و موضوعاتی از این دست بود.

بیشتر بخوانید  شارژرهای جدید 50 واتی/45 واتی سامسونگ بزودی عرضه می شوند

سرگرمی به سبک متفاوت
سامسونگ در این همایش پیشرفت خود در بحث کیفیت تصویر، طراحی، قابلیت‌های هوشمندی و پخش صدای حرفه‌ای را در تلویزیون‌های خود به معرض نمایش گذاشت. سامسونگ تمامی تلویزیون‌ها QLED با کیفیت تصویر مثال زدنی‌شان را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. تلویزیون‌های QLED سامسونگ که مواد فلزی جدیدی را به کوانتوم‌دات‌های نیمه هادی با اندازه نانو اضافه کرده‌اند، ترکیبی کامل از نور و رنگ را در فناوری‌های نمایشی موجود ارائه می‌کنند. نتیجه یک تلویزیون QLED با صفحه فوق العاده و بزرگ، با تصویری دقیق و واضح است که از تمامی زاویه‌ها یا در هر محیطی قابل مشاهده است.
المان‌های طراحی معرفی شده در QLED از سوی سامسونگ، تجربه استفاده از تلویزیون را وارد مرحله جدیدی می‌کند. کابل نامرئی باعث می‌شود تا بهم ریختگی و سیم‌های نازیبای پشت تلویزیون دیگر معلوم نشوند. از طرفی سایر لوازم جانبی این محصول مانند آویز دیواری بدون شکاف به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بیشتر تلویزیون را به دیوار متصل کرد.
همه تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به IoT مجهزند تا کاربران بتوانند تجربه متفاوتی از تماشای تلویزیون و کنترل همزمان سایر وسایل خانه داشته باشند. کنترل تلویزیون شگفت‌انگیز سامسونگ یعنی وان ریموت (One Remote) با بهبودهایی همراه شده و اکنون با آن می‌توان دستگاه‌های بیشتری را کنترل کرد.
برای تکمیل تجربه لذت بردن از سرگرمی‌های خانگی، سامسونگ در این همایش خانواده سال ۲۰۱۷ محصولات صوتی خود را نیز نمایش داد. این محصولات شامل ساند+ (Sound+) ساندبار جدید این شرکت که ساب ووفر داخلی دارد، بلندگوی بی‌سیم H7 و پخش‌کننده بلو-ری UHD این شرکت می‌شود. این محصولات مجموعه‌ای از امکانات حرفه‌ای و کاربردی را پیش‌روی کاربران قرار می‌دهند که به آن‌ها اجازه می دهد با دستگاه‌های مختلف به آن متصل شوند و تجربه‌ای خاص داشته باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موضوعات مهمی که در همایش خاورمیانه و شمال آفریقای سامسونگ در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *