موبایل بانک سپه

همراه بانک سپه : امروزه تکنولوژی پیشرفت چشمگیری در همه زمینه ها به ارمغان اورده است. یکی از این حیطه ها که پیشرفت تکنولوژی تاثیری فراوان در آن داشته است عرصه خدمات بانکداری است. با افزایش سرعت اینترنت و فراگیر شدن استفاده از گوشی های هوشمند، مقداری از عملیات های بانکی به این حیطه از تکنولوژی منتقل شده است که باعث گردیده بسیاری از فعالیت هایی که قبلاً انجام انها مستلزم صرف وقت بسیار بود اکنون به سهولت در هر لحظه از زمان و صرفا به سادگی فشردن چند دکمه یا لمس صفحه نمایش گوشی میسر شود. یکی از این تکنولوژی ها اپلیکشن های بانکی است. بانک سپه نیز در راستای ارائه خدمات نوین بانکی اقدام به عرضه نرم افزار همراه بانک سپه نموده است که به وسیله آن میتوان فعالیت هایی از قبیل خرید شارژ (از دو طریق حساب و کارت)، پرداخت قبوض آبونمان با قابلیت اسکن بارکد قبض، انتقال وجه حساب به حساب (داخلی)،انتقال وجه (ساتنا وپایا) ، اطلاع از موجودی و اخرین گردش های حساب، مسدود سازی کارت ، امکان به روزرسانی حساب‌ها و کارت‌های مشتری،تغییر حساب پیش فرض کارت  و … را انجام داد.از این رو می‌توان این اپلیکیشن را جزو یکی از بهترین نرم افزار های بانکی به حساب اورد.

دقت داشته باشید برای دانلود همراه بانک سپه به وب سایت اصلی بانک سپه در لینک زیر مراجعه نمایید و پس از اینکه برنامه را دانلود نمودید آن را به گوشی یا تبلت خود انتقال دهید و سپس برای نصب آن اقدام نمایید.

دانلود همراه بانک سپه 

همراه بانک سپه برای استفاده در گوشی های مختلف با سیستم عامل های اندروید ، ios  و ویندوز فون قابل دسترس می باشد.

نکته ) در برخی از همراه بانک ها کاربران عزیز برای اینکه بتوانند از تمامی خدمات همراه بانک باید به یکی از شعبه های بانک مراجعه نمایند و فرم های مربوطه را پرنمایند.

3.9/5 - (19 امتیاز)

بیشتر بخوانید  موبایل بانک ملی

نظرات در مورد : موبایل بانک سپه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *