منتظر گوشی‌های تاشوی سامسونگ باشید!!

قدم بعدی در رابطه با توسعه گوشی‌‌های هوشمند می‌تواند گوشی‌های هوشمند تاشو باشد. بازیگران بزرگ در زمینه گوشی‌های هوشمند از جمله اپل، مایکروسافت و ال جی، پتنت طرح‌های تاشو را برای دستگاه‌ها مختلف مانند گوشی‌های هوشمند سال‌‌ها پیش ثبت کرده‌اند، ولی تا حالا هیچ کدام جرات تولید انبوه این گوشی‌ها را نداشته‌اند.

ولی این امر ممکن است که در پایان امسال تغییر یابد. چرا که ممکن است سامسونگ اولین قدم را در این قلمرو ناشناخته بگذارد. منابعی از تایوان این گونه ادعا می‌کنند که سامسونگ هم اکنون در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند تاشوی خود بوده و در سه ماهه جهارم این سال میلادی، تعداد محدودی از این گوشی‌‌ها را به تولید خواهد رساند.

قبلا هم در یکی از پست‌های زوم تک اعلام کرده بودیم که ممکن است سامسونگ در نمایشگاه MWC امسال یک پروتوتایپ از گوشی‌های تاشوی آینده خود را ارائه دهد. گفته می‌شود که این پروتوتایپ از یک نمایشگر AMOLED بهره ببرد، ولی از سایر مشخصات آن هیچ اطلاعاتی در دسترس نمی‌باشد.

اگرچه انتظار می‌رود که سامسونگ در واخر سال ۲۰۱۷ تولید اولین گوشی‌های هوشمند تاشوی خود را شروع کند، اما به خاطر مسائل فنی شامل تولید و اتکا و وابسته بودن گوشی‌های هوشمند به PI (پوششی بر پایه پلی آمید)، تولید انبوه این نوع از گوشی‌ها تا سال آینده امکان پذیر نخواهد بود.

پلی‌آمید ماده‌ای بسیار نازک و انعطاف‌پذیر بوده و در برابر گرما مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد و در دماهای بسیار پایین تا دمای بسیار بالا شکلش ثابت می‌ماند. و البته طبق گفته برخی منابع این ماده، به خاطر نازک و انعطاف‌پذیر بودنش یک ماده کلیدی در همه گوشی‌های تاشو خواهد بود. ولی سامسونگ در حال حاضر نتوانسته است که این ماده را با قابلیت اعتماد و کیفیت بالا برای تولید انبوه فراهم کند. به همین علت گفته می‌شود که احتمالا شاهد تولید انبوه این گوشی‌ها در نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ و معرفی آل این وان 24 اینچی جدید

نظرات در مورد : منتظر گوشی‌های تاشوی سامسونگ باشید!!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *