منتظر خبرهایی از گلکسی J6 Plus سامسونگ باشید

گلکسی J6 Plus

گلکسی J6 Plus سامسونگ | کمپانی سامسونگ علاوه بر معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار و توجه زیاد به قابلیت های گوشی های بالا رده، در حال فعالیت بر روی تولید گوشی های میان رده نیز می باشد که در این بین بسیاری از کاربران گوشی های سامسونگ منتظر معرفی جدیدترین گوشی میان رده ی کره ای ها هستند. مدتی پیش کمپانی سامسونگ از گوشی میان رده ی خود با نام گلکسی J6 رونمایی به عمل آورد که به عنوان یکی از گوشی های میان رده س سامسونگ می باشد ولی گویا کره ای ها قصد دارند این بار از نسخه ی پلاس این گوشی میان رده نیز رونمایی به عمل آورند.

به هر حال، گوشی میان رده ی گلکسی J6 دارای برچسب قیمت 200 دلاری است که در بسیاری از کشورها کمی بالاتر و یا پایین تر در حال عرضه می باشد. تفاوت گلکسی J6 با نسخه ی پلاس آن در چسپ ست اسنپدراگون 450 در مدل جدید به عنوان جایگزین پردازنده ی اگزینوس 7870 در مدل قبلی می باشد. اکنون باید در مدل پلاس این میان رده منتظر استفاده از یک دوربین دوگانه و وجود یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز باشیم تا بتواند نیروی مورد نیاز پردازنده و دوربین دوگانه ی این گوشی هوشمند را تامین نماید.

هم اکنون اطلاعات خاصی درخصوص میزان حافظه رم این گوشی میان رده در دست نمی باشد و همچنین هنوزنمی دانیم که از نظر طراحی ظاهری، چه تفاوت هایی نسبت به گلکسی J6 (مدل استاندارد) در آن بوجود آمده است ولی بر اساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند نیز به همان صفحه نمایش 5.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن HD+ مجهز خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص تاریخ معرفی و عرضه گلکسی J6 Plus منتشر نشده است ولی می توان حدس زد که این کمپانی کره ای بدون هیچ سر و صدایی، از این گوشی هوشمند پرده برداشته و آن را به دست علاقه مندان خواهد رساند.

 

برای دریافت جدیدترین خبرهای دنیای تکنولوژی با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book 4

نظرات در مورد : منتظر خبرهایی از گلکسی J6 Plus سامسونگ باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *