ممکن است آیفون بعدی به حسگر عنبیه چشم مجهز شود.

اپل

هرساله قابل پیش‌پینی ترین تلفن هوشمندی که معرفی میشود آیفون های کمپانی اپل هستند.اما امسال گویی کمی قرار است با مابقی اوقات تفاوت داشته باشد.

سال گذشته پرچمداران اپل یعنی آیفون 7 و 7 پلاس توانستند عنوان پیروان نسل قدیم آیفون را از آن خود کنند اما آیا اپل دوباره میخواد سنت قدیمی خود که از سال ها پیش آغاز گشته است را تکرار کند؟

شاید شما هم شنیده باشید که برخی کاربران میگویند که آیفون های اپل هرساله بدون هیچ تغییر خاصی معرفی میشوند و ظاهر آنها چند سال است که تغییر آنچنانی به خود ندیده است.در نگاه اول شاید اینطور به نظر برسد اما آیا واقعا اینطور است؟

هرگونه که به آیفون ها بنگریم نمیتوان جای خالی در آن پیدا کرد.اپل هرساله نهایت تلاش خود را برای روانه یک محصول تمام عیار به بازار را میکند و تا به امروز عالی عمل کرده است.نسل قبلی آیفون ها یعنی آیفون 7 و 7 پلاس تقریبا پرچمداران بی نقصی بودند.در زمان معرفی آن دو پرچمدار هم رده های آندرویدی عمدتا دارای حسگر عنبیه چشم بودند که امروزه نیز به یک ملاک اساسی برای معرفی یک پرچمدار تبدیل شده است.

حال به نظر میرسد که آیفون نیز قصد ندارد از قافله عقب بماند و پرچمدار بعدی خود را به این حسگر مجهز کند.امروز خبری مبنی بر این موضوع در مجله فناوری بزرگ  DigiTimes منتشر شد که البته هنوز نیاز به تایید دارد و این فقط یک حدس و گمان است.

در متن این خبر آمده است که: اپل میخواهد بالاخره کاری که باید در آیفون 7 انجام میداد را انجام دهد!یعنی مجهز کردن پرچمدارانش به حسگر عنبیه چشم.

اما با توجه به شرایط حاضر بعید نیست اپل بخواهد نسل بعدی پرچمداران خود را به این حسگر تجهیز کند.تا اینجا با توجه به شایعات گمان میکنیم که آیفون های بعدی دارای لمس سه بعدی که بر روی دو نسل قبلی نیز وجود داشت باشند همچنین صحبت هایی مبنی بر بازگشت جک 3.5 میلیمتری هدفون به آیفون ها شده بود که کاملا بعید به نظر میرسد زیرا اپل این عمل را هوشمندانه دانسته و اعمال زیادی در پی گسترش آیفون های بدون جک هدفون انجام داده است.

حال باید منتظر ماند تا زمان معرفی آیفون های جدید فرا برسد تا ببینیم کدام یک از گفته ها صحت خواهد داشت و کدام یک غلط است؟

بیشتر بخوانید  محصولات آینده اپل هیجان انگیز خواهند بود

نظر شما چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ممکن است آیفون بعدی به حسگر عنبیه چشم مجهز شود.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *