ممنوعیت استفاده از پیام رسان تلگرام برای مدارس

پیام رسان تلگرام

حتما در جریان هستید که این روزها در رسانه ی ملی و مطبوعات داخل کشور تبلیغات گسترده ای مبنی بر استفاده از پیام رسان های داخلی می شود که در این بین وزیر آموزش و پرورش در نشست هم اندیشی مدیران دولت اعلام کرد که پیام رسان های داخلی به منظور استفاده ی مدارس معرفی خواهند شد تا دانش آموزان برای خروج از پیام رسان تلگرام انگیزه ی لازم را داشته باشند.

در حاشیه ی نشست هم اندیشی مدیران دولت تدبیر و امید محمد بطحایی در مورد خروج آموزش و پرورش و به طور کلی مدارس از تلگرام گفت:

حدود 2 هفته پیش بخشنامه هایی به منظور ممنوعیت استفاده از بخش های دولتی از تلگرام ارسال شده است که از آن زمان هیچ یک از بخش های دولتی اجازه ی استفاده از تلگرام برای ارتباط با مراجعه کنندگان خود را ندارند و احتمالا تا چند روز آینده با دو پیام رسان داخلی جدید نیز به نتیجه خواهیم رسید و آن را نیز معرفی خواهیم کرد.

ایشان در ادامه ی صحبت های خود افزودند:

اکنون زمان ان فرا رسیده که انگیزه ی لازم را به منظور انتقال دانش آموزان و والدین آن ها به سمت پیام رسان های داخلی فراهم نماییم. این پیام رسان ها علاوه بر مدارس در وزارت آموزش پرورش نیز به صورت ریشه ای مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دولت سعی دارد که فرهنگ سازی استفاده از تولیدات ملی را در میان افراد جامعه ایجاد نماید و در این بین استفاده از پیام رسان داخلی نیز به عنوان یک تولید ملی به حساب می آید و در صورت استفاده ی هر فرد از پیام رسان های داخلی به منزله ی حمایت از تولیدات ملی می باشد. اکنون این فرهنگ سازی از ارگان های دولتی آغاز گردیده و در آینده ای نزدیک از همین طریق در جامعه نیز فرهنگ سازی می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ممنوعیت استفاده از پیام رسان تلگرام برای مدارس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *