مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

امسال یکی از محصولات شرکت ال جی به نام ال جی جی 6 , در بین سایر گوشی های هم رده , ممتاز تر بوده و بیشتر از سایر گوشی ها نظر کاربران را به خود جلب کرد. پس از تولید این گوشی , محصولات ال جی رنگ و بویی دیگر گرفته و باری دیگر با تولید یک گوشی جدید تحت عنوان ال جی جی وی 30 , کیفیت محصولات خود را به رخ کشید. اما در این میان شرکت هوآوی نیز میت 10 را روانه بازار کرد بسیاری از کاربران در بین انتخاب یکی از این دو گوشی مانده و نمی توانند تصمیم بگیرد. در ادامه این دو محصول را که هر دو از تولیدات برتر شرکت ها هستند مقایسه می کنیم.

مقایسه میت 10 و ال جی وی 30 مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

طراحی هر دو گوشی بسیار شبیه به گلگسی اس 8 بوده و صفحه نمایش آن ها علاوه بر این که صفحه تخت است , در گوشه ها هلالی شکل شده است , در قسمت پشتی که شیشه مانند و براق است , سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. به طور کلی می توان گفت طراحی و شکل ظاهری هر دو تقریبا یکسان و مشابه است.

از نظر دوربین هم باید گفت مثل هر گوشی پرچم دار دیگری, این دو گوشی نیز دارای دوربین دوگانه پشت هستند و تنها تفاوت آن ها که در ال جی وی 30 , دو دوربین یکی حسگر رنگ بوده و 16 مگاپیکسل است و دیگری که سنسور زاویه باز f/1.9 می باشد 13 مگاپیکسل قدرت دارد. دوربین اصلی میت 10 , 12 مگاپیکسل بوده و دارای حسگر مونوکرومیک 20 مگاپیکسلی می باشد.

مقایسه میت 10 و ال جی وی 30 مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

اما بهترین ویژگی میت 10, برتری باتری آن است. باتری این گوشی نسبت به همه گوشی های پرچم دار موجود در بازار بهتر است. قدرت این باتری 4000 میلی آمپر بوده و توانایی نگهداری شارژ را تا دو روز دارد. اما توانایی گوشی ال جی وی 30 نیز بسیار خوب و قابل توجه است و قدرت 3300 میلی آمپر اعلام شده است. یکی از مزایایی که ال جی وی 30 به آن مجهز بوده ولی میت 10 این ویژگی را ندارد , شارژر بی سیم است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت MATEPAD 11 هوآوی تا سپتامبر معرفی می شود

نظرات در مورد : مقایسه میت 10 و ال جی وی 30

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *