مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

همان طور که خودتان هم ممکن است بدانید مقاوم ترین گوشی سال گذشته یعنی ۲۰۱۷ گوشی کمپانی گوگل پیکسل است. در این گوشی جدید و فوق العاده شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر نمایشگر را تعویض کنید و این موضوع برای همه ی کاربران حائز اهمیت است. همچنین در این خبر باید به عرض شما برسانیم که غیر قابل اعتماد ترین گوشی سال ۲۰۱۷ به گوشی های معرفی شده از سوی کمپانی محبوب آمریکایی اپل نسبت داده می شود، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس و همچنین گوشی آیفون ایکس.

این سه گوشی تمام شیشه ای نه فقط به خاطر جنسشان که شیشه ای است بلکه به خاطر طراحی شان، که برای بیشتر کاربران سوال برانگیز است، این گوشی های اپل که دارای قاب شیشه ای پشت است و همچنین برای کاربر هزینه های سر سام آوری برای تعویض آن به بار می آورد، که این حالت موجود باعث شده تا این گوشی ها یکی از نا معقول ترین گزینه های گوشی از دید کاربران و مشتریان باشد.

مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

این درحالی است که تعویض شیشه ی پشت گوشی هایی مثل ال جی وی ۳۰ و یا گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ هزینه ای بسیار ناچیز در حدود پانزده تا بیست دلار برای کاربرانش به بار می آورد.

اگر شما یکی از کاربران گوشی های جدید آیفون باشید و تصادفی شیشه ی پشتی گوشیتان ضربه دیده باشد باید هزینه های معادل ۳۵۵، ۳۹۹ و ۵۴۰ دلار به ترتیب برای گوشی های آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون ایکس بپردازید، یعنی به عبارت ساده تر اگر شما گوشی آیفون ایکس داشته باشید و ضربه ای به آن وارد شده باشد که مجبور به تعویض شیشه ی پشتی اش شده باشید شاید بهتر باشد تا به جای تعمیر آن یک گوشی هوشمند وان پلاس 5T را خریداری کنید و با ۵۰ دلار باقی مانده اش هر کاری که دوست دارید انجام دهید.

با دیدن این اعداد و ارقام شاید شما نیز الان به این نتیجه رسیده باشید که گوشی های جدید سال گذشته ی کمپانی محبوب آمریکایی اپل واقعا غیر قابل اعتماد ترین گوشی های سال گذشته هستند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  همین الان iOS 12 را نصب کنید !

نظرات در مورد : مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *