معرفی HUAWEI Mate 10، P10 و Huawei P smart به عنوان گوشی هایی با قابلیت سازمانی معرفی شد

میت 10

گوگل در برنامه‌ای تحت عنوان Google-led این اعتماد را به شرکت‌ها می دهد که چه دستگاهی مناسب فضای کاری آن‌ها بوده و می‌تواند بهترین بازده عملکردی را داشته باشد.

 

Huawei  امروز اعلام کرد که سه رده دستگاه از این شرکت برنده جایزه  “Android Business Recommended” توسط گوگل شده است. این سه نوع دستگاه شامل سری HUAWEI Mate 10، سری P10  و دستگاه تازه‌نفسHuawei P Smart خواهد بود.

 

این جایزه، مهر تضمینی بر روی کیفیت نهایی دستگاه برای کاربردها سازمانی بوده چراکه استانداردهای دقیق و فرآیند تست، کاملاً توسط گوگل تعیین می‌شود و سری HUAWEI Mate 10 در کنار سری HUAWEI P10 و HUAWEI P smart، به این موفقیت دست پیداکرده‌اند. انتشار به‌روزرسانی امنیتی تنها در 90 روز پس از انتشار توسط گوگل، تجربه فوق‌العاده نرم‌افزاری در مدیریت دستگاه، ویژگی‌های متمرکزشده بر شرکت و رفتارهای طراحی‌شده برای پاسخگویی به نیازهای محیط کسب و کار از جمله عواملی است که این سه رده دستگاه را لایق جایزه «پیشنهاد سازمانی اندروید» کرده که می‌تواند نقش مؤثری در افزایش تحرکات سازمانی داشته باشد.

 

این اتفاق نشانه‌ای برای کاربران تجاری است که سری HUAWEI Mate 10، سری HUAWEI P10 و HUAWEI P smart آماده یک کسب‌وکار کرده و این اطمینان خاطر را به یک مجموعه می‌دهد که بداند با توجه به قابلیت‌های در نظر گرفته‌شده می‌تواند دستگاه‌های مذکور را مطابق نیازهای شرکت به‌راحتی شخصی سازی کرده تا تأثیر مستقیمی در عملکرد روزمره شرکت داشته باشد.

 

علاوه بر این، سری HUAWEI Mate 10  از ویژگی‌های جدیدی همچون اولین چیپ AI  برای پردازش هوش مصنوعی در جهان برخوردار است تا سطح کارایی دستگاه را به‌مراتب بالاتر ببرد.  Kirin 970، باتری و عملکرد عالی دوربین، دوربین جلو لایکا، تشخیص چهره 3D ازجمله مشخصه‌های اصلی این سری خواهد بود. در سری Mate 10 گوشی های قدرتمندی چون Huawei Mate 10 Pro و PORSCHE DESIGN Mate 10 قرار دارند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه Android Enterprise Recommended، لطفا به https://www.android.com/enterprise/recommended مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات گوشی پی اسمارت زد هواوی

نظرات در مورد : معرفی HUAWEI Mate 10، P10 و Huawei P smart به عنوان گوشی هایی با قابلیت سازمانی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *