معرفی یکی از برترین آموزشگاه­های زبان ایران

آموزش زبان ایرانمهر

آموزشگاه زبان ایرانمهر با 16 سال سابقه، یکی از بهترین موسسات آموزش زبان های خارجی در ایران است. این آموزشگاه با قوی ترین کادر آموزشی در زمینه آموزش زبان های روز دنیا یعنی انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و زبان های دیگر، افتخار این را دارد که در 20 شعبه در سراسر تهران و کرج (البرز) خدمت رسان شما زبان آموزان عزیز باشد.

هسته اصلی مدیریت و تیم آموزشی این موسسه، اعضایی با مدارک و مدارج عالی علمی و تحصیلی همچون دکترا و کارشناسی ارشد آموزش زبان هستند. مدرسان این موسسه، مدارک بین المللی تربیت مدرس زبان (TTC) و تدریس زبان به کودکان و بزرگسالان دارند و با بهره گیری از سال ها تجربه مستمر و مفید در آموزش به مقاطع سنی مختلف، در تلاش هستند تا گامی عظیم در راستای ارتقای سطح کیفیت آموزش و یادگیری زبان های خارجی در ایران بردارند.

زبان آموزان زیادی آموزشگاه زبان ایرانمهر را به دلیل سطح بالای استانداردهای روز دنیا در زمینه آموزش زبان و همچنین استفاده از پیشرفته ترین امکانات آموزشی انتخاب می کنند و از کیفیت بالای آموزش در این موسسه اطمینان کامل دارند.

برخی از مزایای مجموعه آموزشی ایرانمهر به شرح زیر است:

  • موسسه زبان ایرانمهر، اولین آموزشگاه زنجیره ای در ایران است که آموزش تمام زبان های روز دنیا از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و زبان های دیگر را در قالب کلاس های گروهی، نیمه گروهی، خصوصی و نیمه خصوصی در تمام سطوح و برای تمام گروه های سنی ارائه می کند.
  • این آموزشگاه برگزارکننده آزمون های آزمایشی آیلتس، تافل، آزمون های دانشگاه کمبریج انگلستان (C1 Advanced – B2 First – B1 Preliminary – A2 Key) و سایر آزمون های بین المللی است.
  • این موسسه اولین آموزشگاه زبانی است که با تولید انیمیشن های آموزشی، به طور تخصصی به آموزش زبان می پردازد و رضایت زبان آموزان و سرگرم کردن آن ها از اولین روزهای آغاز به کار این مجموعه، هدف اصلی مدیران و مدرسان در ایرانمهر بوده است.
  • اعزام مدرس به منزل یا محل کار، نمونه بارز مشتری مداری و تامین همه جانبه رفاه زبان آموزان است.
  • این موسسه از اساتید Native و متخصص استفاده می کند تا تضمین کننده بالاترین سطح کیفیت آموزش باشد.
  • برنامه های آموزشی نیمه فشرده، ارائه سطوح مختلف زبان در تعداد ترم های کمتر و بازه طولانی تر، از ویژگی های برتر آموزشی در این موسسه است.
  • تعداد کم زبان آموزان در هر کلاس باعث افزایش بازدهی می شود و زبان آموزان فرصت بیشتری برای مکالمه در کلاس دارند.
  • این آموزشگاه با ارائه مشاوره رایگان در زمینه ثبت نام، با توجه به شرایط فردی و اهداف زبان آموزان، برای اتخاذ بهترین تصمیمات، راهنمایی های مفیدی به آن ها ارائه می کند.
  • تجهیزات، امکانات صوتی و تصویری پیشرفته، فضای آموزشی مناسب با دسترسی محلی عالی و محیطی آرام و دوستانه، کیفیت آموزش در این آموزشگاه را به حداکثر رسانده است.
  • این مجموعه در پایان هر دوره مدرک رسمی و معتبر به زبان آموزان ارائه می کند.
  • برگزاری کلاس های تخصصی مکالمه پزشکی، مهندسی، حقوقی، توریسم، مذاکره و مصاحبه سفارت از خدمات مهم و با ارزش این گروه آموزشی است.
  • آموزشگاه زبان ایرانمهر آماده همکاری با مدارس، شرکت ها و موسسات معتبر است تا مسئولیت آموزش زبان به پرسنل را برعهده بگیرد و سطح علمی و فرهنگی نیروی کار کشور را ارتقا بدهد.
  • این مجموعه آموزشی با 20 شعبه در شهر تهران و کرج، حدود 25000 متر فضای آموزشی در اختیار دارد که در نوع خود قابل تحسین است.

 

در انتها باید به ارتباط خوب و دوستانه اعضای این مجموعه با زبان آموزان اشاره کرد که در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام و لینکداین فعالیت دارند. تیم دیجیتال مارکتینگ و گروه آموزشی این مجموعه در شبکه های اجتماعی به طور فراگیر به آموزش زبان و ارتباط با زبان آموزان پرداخته اند و همیشه و همه جا همراه زبان آموزان خواهند بود.

برای مشاوره رایگان با شما تماس می‌گیریم
با ثبت  شماره تلفن خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشگاه ایرانمهر بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان

 

 

 

 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی یکی از برترین آموزشگاه­های زبان ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *