معرفی گوشی Asus Zenfone AR در تاریخ 14 ژوئن

معرفی گوشی Asus Zenfone AR در تاریخ 14 ژوئن

معرفی گوشی Asus Zenfone AR در تاریخ 14 ژوئن: آنونس گوشی Asus Zenfone AR برای اولین بار در ماه ژانویه در مراسم CES در وگاس داده شد.این مراسم ماه ها پیش بود اما این گوشی هنوز هم معرفی نشده است. به تازگی اخباری حاکی از این که این گوشی در اواسط ماه ژوئن در تایوان و بعد از مدتی کوتاه در آمریکا معرفی خواهد شد پخش شده است.

همانطور که گفتیم این گوشی در اواسط ماه ژوئن و در تاریخ 14 ژوئن در دو نسخه که یکی هشت ودیگری شش گیگابایت رم دارد معرفی خواهد شد، مطمئنا نسخه شش گیگابایتی این گوشی مخصوص بازار آمریکا خواهد بود.

معرفی گوشی Asus Zenfone AR در تاریخ 14 ژوئن
گوشی Asus Zenfone AR به دلیل مومفقیت آمیز نبودن برنامه های پروژه Tango در فبلت Lenovo Phab 2 Pro با تاخیر معرفی می شود، زیرا Asus در حال توسعه برنامه های بیشتری برای پروژه Tango است که در گوشی Asus Zenfone AR روان اجرا میشوند.
Asus Zenfone AR دارای پردازنده Snapdragon 821 در کنار ست دوربین Tango است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش با اندازه 5.7 اینچ و رزولوشن WHD است که باعث شده این گوشی با پلتفرم Daydream VR شرکت Google سازگار باشد. همچنین قدرت مورد نیاز این گوشی را یک باطری با ظرفیت 3300 میلی آمپگر ساعت تامین میکند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی Asus Zenfone AR در تاریخ 14 ژوئن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *