معرفی گوشی هوشمند اوپو R17

اوپو R17

معرفی اوپو R17 | پس از معرفی پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ گویا این بار نوبت به معرفی گوشی هوشمند جدید کمپانی چینی اوپو رسیده است که با نام اوپو R17 این گوشی هوشمند را معرفی نموده است. اکنون پرچمداران سیستم عامل اندروید را کمپانی سامسونگ تولید می کند که در تمام دنیا این پرچمداران را به عنوان گوشی های هوشمند کامل می شناسند ولی در این میان کمپانی های چینی نیز می خواهند این محبوبیت را در دنیا پیدا کنند ولی به زمان زیادی احتیاج است.

اوپو R17

اوپو R17

کمپانی اوپویکی از کمپانی های چینی می باشد که با محصولات ارزان‌ قیمت و مقرون به صرفه، با‌ کیفیت و جذاب خود توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب نماید. بعد از رونمایی از گوشی بدون حاشیه‌ ی اوپو فایند ایکس، دیدگاه کاربران به این کمپانی چینی تغییر کرد و قطعا انتظارات از محصولات آینده یاین کمپانی چینی افزایش یافت. اکنون این برند از جدیدترین گوشی هوشمند خود با نام اوپو R17 رونمایی به عمل آورده است که اگرچه به‌اندازه‌ی Find X و یا نوت 9 سامسونگ قدرتمند نیست ولی از جدیدترین چیپ ست میان‌ رده‌ ی کمپانی کوالکام بهره می برد که دقیقا هفته‌ ی گذشته رونمایی شد.

اوپو R17

این چیپ ست از پردازنده‌ ی اسنپدراگون 670 با 8هسته‌ ی Kirio 360 بهره مند می باشد که براساس لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده است و علاوه بر توان‌ مصرفی پایین، قدرت بسیار زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهد؛ از سایر بخش‌ های این پردازنده نیز می‌ توان به پردازنده ی گرافیکی Adreno 615، مودم LTE اسنپدراگون X12 و موتور چند هسته‌ ای و قدرتمند هوش‌ مصنوعی اشاره نمود.

اوپو R17

در ادامه مخصات اوپو R17 می‌ توان به حافظه‌ ی رم 8 گیگابایتی، حافظه‌ ی داخلی 128 گیگابایتی و باتری 3500 میلی‌ آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC به‌عنوان سایر بخش های سخت‌ افزاری این دستگاه نام برد. بهره گیری از این پردازنده این امکان را فراهم می نماید تا علاوه بر کاهش قیمت تمام‌ شده، توان پردازشی بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار بدهد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  پر طرفدار ترین گوشی های هوشمند 2016 کدامند ؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی هوشمند اوپو R17

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *