معرفی گوشی های Xiaomi Redmi 5 و Redmi 5 Plus در هفتم دسامبر

معرفی گوشی های Xiaomi Redmi 5 و Redmi 5 Plus در هفتم دسامبر: در حال حاضر Mi Mix2 تنها گوشی عرضه شده از کمپانی شیائومی با نمایشگر تمام صفحه است، اما این موضوع در تاریخ هفتم دسامبر(شانزدهم آذر ماه) تغییر میکند، زیرا کمپانی شیائومی در این تاریخ قصد معرفی رسمی گوشی های Redmi 5 و Redmi 5 Plus را دارد.
در ۷ دسامبر در یک مراسم رسمی از سوی این کمپانی چینی، این دو گوشی جدید معرفی خواهند شد، در حال حاضر کمپانی سه ویژگی بزرگ این گوشی ها را اعلام کرده است. این ویژگی ها شامل: نمایشگر تمام صفحه، باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت و قابلیت Soft Selfie است.

 

در حالیکه شرکت مشخصات دیگری را ذکر نکرده است، برخی ویژگی ها و قابلیت های احتمالی این گوشی به تازگی فاش شده است، بنابراین از جمله مشخصاتی که انتظارش را داریم صفحه نمایش ۵.۷ اینچی +HD با تراکم پیکسلی ۱۴۴۰x۷۲۰ و نسبت تصویر ۱٨:۹ است. همچنین پردازنده به کار رفته در گوشی اسنپدراگون ۴۵۰ خواهد بود.
اسنپدراگون ۴۵۰، یک پردازنده جدید است که در ماه ژوئن امسال توسط کمپانی کوالکام عرضه شد. این اولین پردازنده از سری اسنپدراگون ۴۰۰ است که از تکنولوژی ۱۴ میلی متری بهره می برند. این پردازنده در واقع یک نسخه ارتقاء یافته از اسنپدراگون ۴۳۵ است.
انتظار میرود که گوشی Redmi 5 دارای سه گیگابایت رم باشد و در دو نسخه با حافظه های داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شود. دوربین پشت این گوشی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی احتمالا پنج مگاپیکسلی خواهد بود.

 

 

در طرفی دیگر گوشی Xiaomi Redmi 5 Plus را داریم. مشخصات احتمالی این گوشی:صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی +FHD با رزولوشن ۲۱۶۰x۱۰٨۰ پیکسل ،نسبت تصویر ۱٨:۹و پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام (همان پردازنده که در گوشی Redmi Note 4 نیز بکار رفته است)
انتظار میرود Redmi 5 Plus با دوربین دوگانه در پشت که سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی باشد ارائه شود. هم چنین نسخه اندروید پیش فرض گوشی ۷.۱ خواهد بود.

قیمت خرید فاش شده Redmi 5 و Redmi 5 Plus نیز ۱۰۵ و ۱۶۱ دلار به ترتیب اعلام شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گوشی های Xiaomi Redmi 5 و Redmi 5 Plus در هفتم دسامبر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *