معرفی گلکسی A6s سامسونگ

گلکسی A6s سامسونگ

گلکسی A6s سامسونگ | کمپانی کره ای سامسونگ این روزها تصمیم دارد تا پس از معرفی پرچمداران خود از گوشی های میان رده نیز رونمایی به عمل آورد و بتواند مشتریان این گوشی های هوشمند در دنیا را نیز به خود جلب نماید. تا به امرزو گوشی های میان رده و حتی پایین رده ی بسیاری را برای کاربران خود معرفی نموده است و اکنون یک گوشی میان رده ی جدید به نام گلکسی A6s نیز به دنیای گوشی های هوشمند اضافه نمود.

گلکسی A6s سامسونگ

این کمپانی کره ای دیروز، دو گوشی هوشمند جدید خود را در چین رونمایی کرد؛ گلکسی A6s و گلکسی A9s. گوشی هوشمند گلکسی A9s نسخه‌ ی تغییر نام یافته‌ ی گلکسی A9 در بازار چین به حساب می آید و در نتیجه باید انتظار یک گوشی هوشمند میان رده با چهار دوربین اصلی را داشته باشیم ولی نکته‌ ی جالب در خصوص گلکسی A6s می باشد که به نخستین گوشی سامسونگ تبدیل شده است که توسط این کمپانی تولید نمی شود. بر اساس گزارش های منتشر شده، کمپانی سامسونگ با کمپانی وینگ تک – همان کمپانی که به تولید گوشی های شیائومی می‌ پردازد – مذاکراتی کرده تا آن‌ ها تلفن بعدی این کمپانی را به تولید برسانند.

گلکسی A6s سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A6s سامسونگ از دو سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی استفاده می کند و یک دوربین سلفی 12 پیکسلی نیز خواهد داشت. صفحه نمایش سوپر امولد 6 اینچی با کیفیت تصویر 1080p برای این گوشی مدنظر قرار گرفته است. تراشه ی استفاده شده در این گوشی هوشمند، تراشه ی اسنپدراگون 660 خواهد بود و از یک رم 6 گیگابایتی نیز بهره مند می باشد. همچنین دو مدل با حافظه‌ های داخلی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایت نیز به بازار عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویژگی های پیش بینی شده گلکسی اس 9

نظرات در مورد : معرفی گلکسی A6s سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *