معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ در MWC 2018

گلکسی اس 9

بلاخره زمان معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ مشخص شد و گویا این کمپانی قصد دارد پرچمدار خود را در کنفرانس بین المللی MWC 2018 معرفی نماید. با این اوصاف در اواخر ماه فوریه شاهد معرفی یکی از پرچمداران پرحاشیه ی دنیای گوشی های هوشمند خواهیم بود. کنفرانس MWC 2018 قرار است در شهر بارسلون معرفی شود و این موضوع نیز واقعا جذاب می باشد که سامسونگ نیز در این کنفرانس خبری حضور خواهد داشت.

اخیرا گزارشی از سوی کره ی جنوبی منتشر شد که نشان می دهد گویا این کمپانی کره ای به این دلیل پرچمدار خود را زودتر از موعد معرفی کرده است تا بتواند با آیفون 10 کمپانی اپل رقابت نماید. رونمایی از گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در تاریخ 27 فوریه ی سال آینده صورت خواهد گرفت و این موضوع به این معناست که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس کمپانی سامسونگ در سال جاری نیز در نمایشگاه MWC 2017 در تاریخ 26 فوریه رونمایی شد. دقیقا در 27 فوریه 2018 یک سال از معرفی پرچمدار این کمپانی می گذرد.

تاکنون خبرهای زیادی در خصوص این پرچمدار کمپانی سامسونگ منتشر شده است و اخیرا نیز رندرهایی از آن انتشار یافته که گویا دیگر خبری از دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند نمی باشد. گلکسی اس 9 سامسونگ دارای یک دوربین با گشودگی دیافراگم F1.5 می باشد که می توانید در شرایط مختلف آن را تغییر دهید. علاوه بر این ویژگی، پرچمدار جدید این کمپانی دارای یک اسکنر قوی تر نسبت به قبل می باشد و لنز مورد نظر را به 3 مگاپیکسل افزایش خواهد داد که می توان حتی در شرایط نوری نامناسب نیز از اسکنر عنبیه ی این گوشی به راحتی استفاده نمود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy M34 5G تاییدیه FCC گرفت

نظرات در مورد : معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ در MWC 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *