معرفی گجت Huawei Locator

Huawei Locator

گجت Huawei Locator | این روزها دغدغه ی بسیاری از افراد این است که وقتی چیزی را در جایی می گذارند و فراموش می کنند که در کجا قرار داده اند، بتوانند در زمان نیاز آن را پیدا کنند. کمپانی هوآوی در این عرصه تلاش کرده است تا بتواند به کمک افراد بیاید. این گجت با نام Huawei Locator معرفی شده است و دیگر از این پس می توانید از این گجت بسیار کوچک هوآوی استفاده نمایید و از موقعیت دقیق هوآوی مطلع گردید.

گجت Huawei Locator

قبل از این نیز سایر کمپانی ها چنین دستگاه های یابنده ای را معرفی نموده بودند ولی گجت جدید کمپانی هوآویی بر خلاف مدل های دیگر که فقط با استفاده بلوتوث موقعیت را اعلام می کردند، بر سیستم جی پی اس و در نهایت سیگنال های ماهواره ای این سیستم مبتنی می باشد. بر این اساس پیدا کردن اجسام تقریبا در هر جای دنیا ممکن می باشد. می توانید این گجت را به اشیای ضروری خود شامل کیف دستی، چمدان و … متصل نمایید تا از موقعیت دقیق آن ها به آسانی مطلع گردید.

Huawei Locator

کمپانی چینی هوآوی، دریافت کننده های سیگنال مرتبط با سیستم های مکان یابی جی پی اس، گالیلئو، A-GPA، بیدو و گلوناس را در این گجت کوچک Huawei Locator قرار داده است و بر همین اساس دقت مکان یابی در فضای باز بسیار کمتر از 5 متر می باشد و در فضای بسته نیز حدود 30 متر است. این گجت کاربردی و کوچک به لطف گواهینامه استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشد و دارای ضخامتی 17 میلی متری به همراه وزنی 40 گرمی است. این گجت جدید هواوی با شبکه های 2G و نیز eMTC و همچنین سیم کارت های نانو و eSIM سازگار می باشد و با پشتیبانی از سیستم رومینگ بین المللی ارائه می گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 معرفی شد

نظرات در مورد : معرفی گجت Huawei Locator

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *