معرفی گجت های غیرمعمول اما مفید برای گجت دوست ها

اگر شیفته گجت ها هستید و انبارتان را با آن ها پر کرده اید، ما در این مقاله به گجت های خاص و غیرمعمولی می پردازیم که تا پیش از آن ندیده اید اما مطمئنا با دیدنشان به فکر گجت های جدید مفیدی می افتید که به آن ها نیاز دارید!

  • 3Doodler Create

احتمالا تاکنون فکر کرده اید چاپ 3 بعدی منحصرا در اختیار پیروان صنعت فناوری بوده است اما پس از دیدن گجت 3Doodler Create مطمئن شدید این امر تا چه ممکن است سرگرم کننده باشد و شما را تا ساعت ها مشغول نگه دارد. قلم 3Doodler Create یک هدیه منحصر به فرد برای دوستداران هنر می باشد.

در واقع، عملکرد این قلم ها به گونه ای است که رشته های گرم از جنس پلاستیک را از خودشان خارج کرده و پس از سرد شدن شکل می گیرند. تقریبا هرآنچه را که تصور کنید می توانید بسازید. این قلم ها در 5 رنگ متفاوت وجود دارند و همچنین دارای نسخه های ارزان تر و گران تر می باشند. پس امتحان کردن آن را از دست ندهید!

  • Smartphone Magnifier

اگر به دنبال یک هدیه جالب و تا حدی غیرمعمول هستید، گجت Smartphone Magnifier از آن شماست! برای داشتن این گجت نوستالژیک تنها باید یک گوشی تلفن همراه داشته باشید. اندازه گوشی تلفن همراهتان مهم نیست، چرا که این گجت متناسب با اندازه گوشی های تلفن همراه ساخته شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گجت به یک تلویزیون نوستالژیک شباهت دارد که در دوران کودکیتان آن را بارها و بارها پیش از مدرسه رفتن برنامه های موردعلاقه تان را در آن مشاهده کردید. اگرچه مواد به کار برده شده در گجت فوق العاده نیست اما بهترین تلویزیون دوران مدرسه تان خواهد بود!

  • LED umbrella

چترها مفیدترین وسایل در روزهای پربارش بهار، پائیز و زمستان هستند. اما فکر کرده اید در شب های پربارش که دیدتان کم می شود بهتر بود اگر چترها یک نور هم داشتند؟ چتر LED یک گجت مفید و در عین حال بسیار زیباست که حین محافظت روشنایی می بخشد.

دسته چتر LED در هفت رنگ – قرمز، سبز، آبی، نارنجی، آبی آسمانی، بنفش پررنگ و صورتی – قابل تغییر است. و اگر سایبان مشکی دوست ندارید می توانید آن ها را در رنگ های آبی و یا قرمز تعویض کنید.

  • Bluesmart suitcase

سفر برای اکثر مسافران گاه استرس زا و ناخوشایند است. بخصوص اگر آن ها به طور یکباره تصمیم به رفتن بگیرند. چمدان Bluesmart یک گجت فوق العاده برای مدیریت کردن وسایل بردنیتان به سفر می باشد. این چمدان از طریق گوشی تلفن همراهتان باز و بسته می شود. همچنین دارای قابلیت های کثیر دیگری می باشد.

چمدان می تواند وزن خود را اعلام کند. دارای یک باتری حامل به منظور شارژ تلفن های همراه و تبلت ها می باشد و از طریق GPS قابل ردیابی است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی گجت های غیرمعمول اما مفید برای گجت دوست ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *