لاغری به کمک تکنولوژی این بار در گوشی هوشمند شما !

فرقی نمی‌کند که ۱۵ ساله باشید یا ۵۰ ساله. به هر حال باید برای سلامت و تناسب اندام خود اهمیت قائل شوید و برنامه منظمی برای این کار داشته باشید و یکی از بهترین را‌ه‌‌ها برای داشتن برنامه‌ای منظم، به همراه داشتن برنامه مناسب در گوشی همراهتان می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین برنامه‌های مخصوص تناسب اندام اندرویدی آشنا شوید.

در تعریف این برنامه تنها همین بس که یکی از بهترین برنامه‌های ۲۰۱۶ بوده و به انتخاب ادیتورهای گوگل پلی، یکی از بهترین برنامه‌های ۲۰۱۶ در زمینه تناسب اندام بوده است.

این برنامه برای افرادی که به تازگی به ورزش روی آورده‌اند و افرادی که برنامه کاری بسیار شلوغی دارند، مناسب می‌باشد. برای انجام تمرینات این برنامه نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی نمی‌باشد.

عملکرد این برنامه از نامش مشخص می‌باشد. برنامه‌ای کامل برای ورزش تناسب با اندام با یک پایگاه داده کامل برای تمرین برای همه ماهیچه‌‌های بدن، همراه با آموزش و توضیحات کامل و ویدیو برای هر یک.

این برنامه بیش از ۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. این برنامه با اهداف و برنامه روزانه افراد مختلف سازگار بوده و با توجه به این امر، تمرین‌های مختلفی با زمان‌های متفاوت از ۵ دقیقه تا یک ساعت را به کاربرانش ارائه می‌دهد.

برنامه‌ای با رابط کاربری بسیار ساده و آسان، و با قابلیت نگه داشتن سابقه تمرینات کاربر.

برنامه‌ای با بیش از ۱۰۰ تمرین که اکثر اهداف تناسب اندام افراد را پوشش می‌دهد. بیشتر این برنامه‌ها بر روی قدرت بدنی و مقاومت تمرکز می‌کنند.

این برنامه هم سابقه تمرینات شما را نگه می‌دارد و در واقع برای شما نقش یک مربی را دارد. رابط کاربری این برنامه هم ساده بوده و باعث می‌شود که بتوانید در وقتان صرفه جویی نمایید. همین طور با این برنامه می‌توانید چندین هدف را مشخص کرده و هر کدام را به طور جداگانه دنبال نمایید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آدیداس سازنده ی برنامه ی دنبال کردن تناسب اندام، Runtastic را می خرد

نظرات در مورد : لاغری به کمک تکنولوژی این بار در گوشی هوشمند شما !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *