معرفی هوآوی بند 3 پرو

هوآوی بند 3 پرو

هوآوی بند 3 پرو | یکی از پرطرفدارترین گجت های دنیای تکنولوژی اسمارت بندها می باشند که بسیاری از کمپانی ها از یک دوره به بعد اقدام به تولید این گجت ها نمودند. اکنون کمپانی هوآوی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در طی رویداد شب گذشته از سری جدید اسمارت بند خود با نام هوآوی بند 3 پرو (Huawei Band 3 Pro) رونمایی به عمل آورد.

هوآوی بند 3 پرو

همانگونه که قبلا وعده داده بودیم، کمپانی هوآوی شب گذشته در طی یک رویدادی ویژه از گوشی‌ های جدید خود با نام های هوآوی میت 20، میت 20 پرو ، میت 20 ایکس و میت 20 RS پورشه دیزاین رونمایی به عمل آورد. هوآوی در کنار این گوشی‌ های هوشمند، ساعت هوشمند واچ جی‌ تی را هم معرفی نمودند. علاوه بر معرفی میت 20 پرو و میت 20،‌ میت 20 RS پورشه دیزاین و معرفی میت 20 ایکس دو گجت پوشیدنی را هم با خود به رویداد لندن آورده بود.

هوآوی بند 3 پرو دستبندی جذاب با توانایی انجام فعالیت های مختلف می باشد که می‌توان تنها با تنها یک بار شارژ کردن، به‌مدت 20 روز در شرایط معمولی و 30 روز در شرایط Standby از آن استفاده نمود. هواوی بند 3 پرو گجتی بسیار مناسب برای ورزشکارها ازجمله دونده‌ ها، شناگرها و دوچرخه‌ سواران می باشد و از GPS هم بهره مند است؛ این دستبند تناسب‌ اندام، شرایط مختلف شنا کردن را به کاربران ارائه داده و قابلیت تشخیص خودکار نوع ورزش را هم دارد.

هوآوی بند 3 پرو

از بین سایر مشخصات و ویژگی های مربوط به این دستبند می‌ توان به صفحه نمایش لمسی 0.95 اینچی از نوع آمولد، ابعاد 45 در 18 در 10.85 میلی‌ متری، وزن 25 گرمی و مقاومت در مقابل نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر اشاره داشت. علاوه بر این‌ ها، کاربران می‌ توانند اطلاعات ثبت‌شده توسط هوآوی بند 3 پرو شامل ضربان قلب و تخمین حداکثر اکسیژن مصرف شده را از طریق بلوتوث 4.2، برای اپلیکیشن Health App هواوی ارسال نماید.

تا به امروز در خصوص تاریخ دقیق عرضه‌ ی هوآوی بند 3 پرو اطلاعاتی منتشر نشده است اما با این حال می‌ دانیم که این دستبند هوشمند تقریبا 114 دلار قیمت گذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید  5 ویژگی جذاب هوآوی میت 10 و میت 10 پرو

هوآوی بند 3 پرو

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

2.9/5 - (8 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی هوآوی بند 3 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *