معرفی های کیو + دانلود

اپلیکیشن های کیو

معرفی های کیو (ثبت رکورد و تقویت ذهن) : در اینجا نوبت به آن رسیده که یک بازی ساده و راحت را برایتان معرفی کنیم ، این بازی برخلاف دیگر بازی های اکشنی و ماجراجویی ، ساده و لذت بخش است . در این بازی فکر شما درگیر می شود و تمرینی برای سرعت عملتان خواهد بود .

شما می توانید این بازی را از کافه بازار دانلود کنید و سپس بر روی دستگاهتان نصب نمایید . پس از اینکه وارد برنامه شدید با دسته بندی های مختلفی از جمله سرعت، حافظه، تمرکز، تصویرسازی و حل مسئله روبرو می شوید که هر کدام از آنها خود دارای بازی های متنوعی هستند . در اصل شما در این بازی به چالش دعوت می شوید و توانایی های فکرتان به چالش کشیده می شود . مثلا در بخش سرعت اگر میخواهید سرعت خود را محک بزنید می توانید شروع به بازی در این قسمت نمایید و با انتخاب عدد کوچک تر یا بزرگتر از میان اعداد میزان سرعت خود را تست کنید .

های کیودر این بازی شما با سه درجه مختلف شامل آسان ، متوسط ، سخت روبرو می شوید که می توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید .

از نظر طراحی ، های کیو جز مواردی است که بسیار با کیفیت طراحی شده است به گونه ی که کاربران با سلیقه های مختلف می توانند از آن استفاده کنند .

شما می توانید ذهنتان را با این بازی به چالش بکشید و خودتان را با دیگر بازیکنان بازی مقایسه کنید . این بازی از ویژگی های متنوع زیر برخوردار است :

  • جدول رتبه بندی برای مقایسه کردن خودمان با دیگر بازیکنان
  • بازیهای جذاب و متنوع
  • بالا رفتن میزان تمرکز و سرعت عمل
  • دسترسی سریع به رکورد و رتبه بندی در بازی
  • و …..

های کیو

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی های کیو + دانلود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *