معرفی نسل چهارم اپل واچ | نسخه چهارم اپل واچ

نسل چهارم اپل واچ

نسل چهارم اپل واچ | همانطور که از خبرها مطلع هستید، کمپانی اپل شب گذشته از محصولات 2018 خود رونمایی به عمل آورد که شامل نسل چهارم اپل واچ، 3 مدل آیفون جدید به نام های آیفون Xs و آیفون Xs Max و آیفون Xr به همراه یک اسپیکر هوشمند هوم پاد بود. در طی این مراسم ابتدا رونمایی از نسل چهارم اپل واچ آغاز شد و کمپانی اپل مدت زمان زیادی را برای معرفی این ساعت محبوب صرف نمود و به نوعی تغییرات اساسی را در این ساعت هوشمند ارائه کرده بود.

نسل چهارم اپل واچ

مدیرعامل کمپانی اپل، تیم کوک در هنگام معرفی اپل واچ، از این ساعت هوشمند نه‌ تنها به‌ عنوان برترین ساعت هوشمند جهان، بلکه به‌ عنوان برترین ساعت در جهان نام برد. اپل از سه قابلیت در ارتباط ماندن، یکپارچه سازی با فعالیت‌ های کاربران و ارتباط مستقیم با سلامتی آن‌ ها به‌عنوان سه قابلیت اساسی این ساعت محبوب یاد کرد. در اپل واچ جدید شاهد بزرگتر شدن صفحه نمایش آن هستیم. اندازه‌ ی صفحه نمایش اپل‌واچ نسخه ی چهارم در مدل کوچک تر به میزان 35 درصد و در مدل بزرگ تر به میزان 32 درصد در مقایسه با نسل قبلی افزایش یافته است؛ بر همین اساس، اپل واچ سری چهارم باریک‌ تر از نسخه های قبلی است و وزن آن نیز در مقایسه با سری 3 کاهش‌ داشته است.

نسل چهارم اپل واچ

از سایر تغییرات ظاهری این ساعت هوشمند اپل می‌ توان به بهبود اهرم کناری و افزوده شدن قابلیت بازخورد لمسی (Haptic Feedback) به آن اشاره نمود. دکمه کناری نیز بهبود یافته و بیرون‌ زدگی آن از بدنه کاهش پیدا کرده است. محافظ پشتی اپل‌ واچ از نوع سرامیکی با رنگ مشکی می باشد و در پنل جلویی نیز از نوع یاقوت کبود استفاده شده است. اپل واچ جدید با بندهای نسل قبلی نیز سازگار بوده و بندهای فلزی جدیدی هم با رنگ نقره‌ ای و طلایی برای آن عرضه شده‌ اند.

تراشه ی داخلی اپل واچ یک پردازنده‌ ی 64 بیتی و دو هسته‌ ای S4 می باشد. بر اساس ادعای کوپرتینویی ها، قابلیت های این پردازنده در مقایسه با نسل قبلی دو برابر شده است. لازم به ذکر است که علاوه بر استفاده از پردازنده‌ ی بهینه‌ تر، میزان عمر باتری اپل واچ همان 18 ساعت می باشد ولی با همین میزان شارژدهی هم می‌ توان به مدت 2 روز بدون شارژ دوباره از این ساعت هوشمند استفاده نمود. سنسورهای ژیروسکوپ (چرخش‌ نما) و شتاب‌ سنج نیز در این ساعت هوشمند بهبود یافته‌ اند. سنسور جدیدی هم برای بررسی فعالیت قلبی کاربران به این محصول افزوده شده است.

بیشتر بخوانید  3D touch هزینه های اپل را دو برابر میکند.

نسل چهارم اپل واچ

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی نسل چهارم اپل واچ | نسخه چهارم اپل واچ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *