معرفی فروشگاهی اینترنتی ایشومر [رپورتاژ آگهی]

ایشومر

قطعا شما هم تا به امروز نام فروشگاه های اینترنتی را شنیده اید یا از این فروشگاه ها خرید کرده اید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در رابطه با این دسته از فروشگاه ها بدست بیاورید به شما توصیه می شود ادامه این مطلب را به دقت بخوانید.

اول از هر چیزی باید تعریفی دقیق از فروشگاه اینترنتی بدانیم. فروشگاه های اینترنتی به وب سایت های گفته می شود که اقدام به معرفی برخی محصولات می نماید و البته این امکان را برای مشتریان فراهم می کنند که محصولات مورد نظرشان را خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی ایشومر یکی از این نوع فروشگاه ها می باشد.

خرید در فروشگاه ایشومر

فروشگاه اینترنتی ایشومر محصولات متنوعی را در زمینه اکسسوری آقایان برای شما مشتریان عزیز آماده نموده است که شما می توانید در هر جایی دنیا که باشید برای خرید آن اقدام نمایید.

در فروشگاه اینترنتی ایشومر شما با دسته بندی مختلفی روبرو می شوید که به محض  ورود به وب سایت آنها را مشاهده می کنید شامل کراوات و پاپیون ، دستبند مردانه ، کلاه و کپ ، دستمال گردن و دستمال جیب ، شال و دستکش ، جوراب.

بر روی هر دسته از محصولات که کلیک نمایید ، زیر مجموعه های آن برایتان نمایش داده می شود که می توانید با انتخاب آنها تمامی محصولات آن دسته را ببنید.

زمانی که قصد خرید محصولی را دارید کافیست بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات کاملی از آن محصول برای شما نمایش داده شود.

دقت کنید که می توانید آن محصول را به علاقه مندی هایتان اضافه نمایید یا آن را به سبد خریدتان اضافه کنید البته ایشومر این امکان را نیز برای شما فراهم نموده تا محصول مورد نظرتان را با دیگر محصول های موجود مقایسه نمایید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

پرداخت هزینه ها در ایشومر

متاسفانه برخی از فروشگاه ها تنها امکان پرداخت وجه  به صورت آنلاین را برای مشتریان فراهم نموده اند ولی ایشومر این اطمینان را به مشتریان داده است که از نظر پرداخت وجه نگرانی نداشته باشند و در صورتی که تمایل دارند هزینه را پس از دریافت محصول درب منزل پرداخت نمایند.

در رابطه با این موضوع دقت داشته باشید که فروشگاه اینترنتی ایشومر دارای نماد اعتماد الکترونیکی است .نماد اعتماد الکترونیکی در واقع به صاحبان فروشگاه ها و محل کسب و کارشان نوعی هویت می بخشد.

متاسفانه برخی از فروشگاه ها به بهانه فروش محصولات به صورت اینترنتی از صاحبان کارت های خرید ، سوءاستفاده می کنند لذا توصیه می شود حتما پیش از خرید به  فروشگاه اینترنتی که قصد خرید از آن را دارید دقت کنید و حتی الامکان از فروشگاه های فاقد نمادهای الکترونیکی هستند، خرید نکنید.

گارانتی تعویض کالا

ایشومر همواره سعی کرده است که رضایت و آسودگی مشتریان عزیز را در هر شرایطی فراهم کند. مشتریان عزیز ممکن است پس از خرید با مشکلاتی روبرو شوند که ایشومر برای اینگونه موارد خدماتی را در چهارچوب استاندارد فروش در نظر گرفته است .

فروشگاه اینترنتی ایشومر به مشتریان برای محصولات قابل تست این امکان را داده است که مواقع لزوم تعویض را انجام بدهند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی فروشگاهی اینترنتی ایشومر [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *