معرفی شارژر ماشین قابل ستایش گروت رقصان

شارژر ماشین “Dancing Baby Groot” تحت عنوان “گروت رقصان” به منظور استفاده حین رانندگی بسیار قابل ستایش است. اگر طرفدار کمیک ها و فیلم های سینمائی مرتبط با آن ها باشید با شخصیت “گروت” آشنا هستید. البته که نسخه اصیل این شارژر بامزه در قالب فیلم سینمائی بسیار جالب و جذاب است. اما یکی از دلایل جذب خریدار و بهره مندی از این شارژرها همین است. فیلم سینمائی مرتبط با این شخصیت تحت عنوان “Guardians Of The Galaxy 2” تا ماه مه سال آینده به روی پرده نخواهد رفت. اما شما در این زمان می توانید از این شارژرهای کارآمد در اتومبیلتان استفاده کنید.

گروت رقصان کوچک در یک گلدان قرار گرفته است که توسط جایگاه فنجان ها در وسیله نقلیه حفظ خواهد شد. بنابراین، نباید نگران لیز خوردن و یا افتادن این شارژر حین شارژ دستگاه های هوشمندتان باشید. این در حالیست که شارژر گروت رقصان برای خروجی 12-volt DC ماشین طراحی شده است.

شارژراین شارژر نه تنها می رقصد و تاب می خورد بلکه در پشت گلدان جایگاه دو پورت USB برای شارژ تلفن همراه هوشمند و تبلتتان به طور همزمان وجود دارد. پس این شارژر آنطورها هم که تصور کرده اید به دردنخور نیست.

تنها نقطه ضعف این گونه دستگاه های شارژر مانند گروت رقصان آن است که چشم برداشتن از این شارژر کوچک و بامزه حین رانندگی در جاده سخت خواهد بود. بنابراین، ممکن است حواستان را کمی پرت خودش کند. پس مراقب باشید!

شما می توانید این شارژر بانمک را با قیمت 40دلار خریداری کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی شارژر ماشین قابل ستایش گروت رقصان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *