معرفی سایت Emoji Builder برای ساخت ایموجی های اختصاصی

سایت Emoji Builder

با حضور شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها بسیاری از افراد از طریق اینترنت با یکدیگر صحبت می کنند و گاهی اوقات این تماس ها و صحبت ها با استفاده از پیام های متنی می باشد و برخی نیز از طریق تماس تلفنی و عده ی کمی از افراد نیز از طریق تماس تصویری با یکدیگر ارتباط برقرار می نمایند. برخی از افراد برای بیان سخنان و احساسات خود از ایموجی ها استفاده می نمایند که به عقیده ی خیلی ها جان مطلب از این طریق راحت تر ادا می شود.

سایت Emoji Builder

بعضی از این مواقع شرایط به این صورت است که در گفتگوهای اینترنتی، جملات و عبارات ساده نمی توانند منظور را به درستی به مخاطب برسانند ولی موردی نیست زیرا همیشه ایموجی‌ ها در کیبور گوشی های هوشمندو دستگاه های مختلف هشتند تا بتوانید احساسات خود را به طور کامل به طرف مقابلتان منتقل نمایید و چقدر خوب است که هر کس بتواند ایموجی‌ های اختصاصی خودش را بسازد. اکنون قصد داریم سایتی به نام Emoji Builder را برای شما معرفی نماییم که این خواسته ی کاربران را برآورده نموده است. با استفاده از خدمات این سایت رایگان می‌ توانید ایموجی‌ هایی را بسازید که مختص خودتان باشد و بتوانید دوستان خود را سورپرایز کنید. شاید اکنون بپرسید چگونه می شود؟

سایت Emoji Builder

نحوه ی فعالیت سایت Emoji Builder بر اساس ترکیب المان‌ های ایموجی‌ های یونیکد (در حالت استاندارد) می باشد. در نتیجه زمانی که وارد صفحه نخس این سایت می‌ شوید، همه ی آیتم‌ ها برای شما آشنا می باشند. تنها باید مواردی را که دوست دارید با هم تلفیق نموده تا به یک ایموجی جذاب و دوست داشتنی خودتان برسید.پس از ورود به این وب سایت رایگان می‌ توانید از میان انواع حالت های چهره، چشم، دهان و حالت های مختلف موردهایی را که دوست دارید انتخاب کرده و سپس ابعاد و محل قرار گرفتن هر کدام را به صورت دستی تنظیم نمایید. در آخر شاهد یک ایموجی خواهید بود که در دو ابعاد کوچک و بزرگ برای شما نمایان می گردد که می توانید آن را به صورت عکس و استیکر تحویل بگیرید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: Emoji Builder

4.5/5 - (10 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی سایت Emoji Builder برای ساخت ایموجی های اختصاصی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *