معرفی ساعت هوشمند کلاسیک نوکیا Steel HR مختص هدیه روز مادر

اخیرا برند “نوکیا” یک ورژن خاص از ساعت هوشمند به ظاهر کلاسیک “Withings Steel HR” به همراه قابلیت اتصال به ردیاب تندرستی آنالوگ منتشر کرده است. شرکت فنلاندی “نوکیا” معتقد است نسخه چرم ساعت هوشمند “Withings Steel HR” یک هدیه فوق العاده و ویژه مناسب روز مادر می باشد.

خلاف نسخه معمول، ورژن چرم این ساعت هوشمند به همراه یک جعبه هدیه کاملا هنری عرضه شده است که بسیار مناسب کادو دادن می باشد. این جعبه هدیه ای شامل ساعت، یک بند چرم، شارژر و بند سیلیکون که متناسب با ورزش، شنا و یا استفاده در آب و هوای مرطوب می باشد.

ورژن روز مادر، به همراه بند چرم فندوقی ایتالیایی و سیلیکونی کاملا رایگان آمده است. علاوه بر این مشخصات، ساعت هوشمند کلاسیک “Steel HR” یک مانیتور ضربان قلب ارائه داده است تا به طور کامل بوسیله همگام سازی با اپلیکیشن “Health Mate” مرتبط روند خود را مشاهده کنید.

ساعت هوشمند “Withings” از نمایش اطلاعیه برای پیام های متنی، تماس ها و وقایع بر روی صفحه نمایش خود پشتیبانی می کند.

بنا بر گفته های برند “نوکیا”، این ساعت هوشمند تا 25 روز باتری دارد و در حالت ذخیره انرژی تا بیش از 20 روز نیاز به شارژ شدن ندارد.

شایان ذکر است که این ساعت هوشمند با تلفن همراه های دارای سیستم عامل اندروید و iOS سازگار می باشند. و قیمت نسخه ویژه آن 229.95 یورو است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی ساعت هوشمند کلاسیک نوکیا Steel HR مختص هدیه روز مادر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *