معرفی رنجرور SV کوپه

رنجرور SV کوپه

۵۰ سال قبل، تولید اتومبیل های شاسی بلند لوکس رنجرور توسط کمپانی لندرور آغاز شد و حالا این شرکت خودروسازی، جدید ترین اتومبیل شاسی بلند خود را که SV کوپه نام دارد و دارای بدنه دو در است، معرفی کرد. این اتومبیل که مدل SV کوپه است، به وسیله قسمت خودروسازی ویژه جگوار لندرور یا همان SVO ساخته می شود و تمامی امکانات و آپشن های بدنه آن به غیر از کاپوت و درب صندوق نسبت به رنجرور معمولی دچار تحول شده است. باید گفت که این ماشین به صورت دست ساز در مرکز SVO ساخته می شود. SV کوپه مدلی از طراحی خوب، رانندگی و آپشن های بی نظیر رنجرور است.

رنجرور SV کوپه

این اتومبیل، خودرویی بسیار شیک و منحصر به فرد است که کابین بسیار لوکسی دارد؛ تا جایی که به گفته گری مک کلون مدیر طراحی لندرور، این ماشین برجسته ترین، لوکس ترین و خاص ترین محصول در کل ماشین های لندرور به حساب می آید. رنگ آمیزی بدنه آن بسیار خاص است که دارای طرح های گرافیکی بروز که در چهار رنگ با نمای خاص در اطراف خودرو و نزدیک پنجره ها است. این اتومبیل نخستین رنجروری است که به صورت استاندارد دارای تایر های ۲۳ اینچی است.

رنجرور SV کوپه

کابین خاص و پر هزینه این خودرو تمامی چشم ها را به خود جذب می کند و نورپردازی آن روح تازه ای به افراد می دهد. در طراحی کابین این ماشین کوچک ترین جزئیات را نیز با دقت طراحی کرده اند. افرادی که تمایل به خرید این خودرو تمایل دارند می توانند از بین چهار ترکیب رنگ داخلی مختلف یکی را انتخاب کنند و به غیر از رنگ های منحصر به فرد ، دوخت برجسته همراه با رنگ های خاص، دوخت خاصی را مخصوص پشت سری ها و موارد سفارشی دیگری هم برای SV کوپه ارائه داده اند.

رنجرور SV کوپه

این خودرو دارای صندلی هایی هست که دارای سردکن و گرم کن می باشند و صندلی های جلویی می توانند ۲۰ حالت مختلف را برای نشستن و صندلی های عقب می توانند ۱۰ حالت را برای نشستن تنظیم کنند. همین طور صندلی های چرم خاص با طرح الماس می باشند که فقط برای این مدل طراحی شده اند. همزمان با آخرین نسل خودروهای رنجرور، SV کوپه نیز دارای صندلی های بزرگ تر و جادارتر به همراه فوم های خاص است تا صندلی هایی در کلاس یک خودروی لوکس جهانی داشته باشند.

رنجرور SV کوپه

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی رنجرور SV کوپه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *