معرفی دو حالت جدید در پیام رسان واتس اپ

پیام رسان واتس اپ

یکی از پیام رسان های بسیار محبوب و قدیمی دنیای دیجیتال، پیام رسان واتس اپ می باشد که تا به امروز تغییرات را بسیاری را داشته است. اخیرا اگر به لیست بروزرسانی های اپ استور خود نگاهی بیندازید، قطعا می بینید که پیام رسان واتس اپ دارای بروزرسانی می باشد.

پیام رسان واتس اپ

پیام رسان واتس‌ اپ به منظور باقی ماندن در بازار رقابتی پیام‌ رسان‌ ها، به طورکلی در حال انتشار آپدیت هایی است تا بتواند تجربه ی کاربری و میزان مشارکت کاربران خود را ارتقا دهد. در همین میان تیم سازنده ی واتس اپ اعلام نموده است که این روزها بر روی دو حالت جدید با نام‌ های Vacation و Silent فعالیت می نماید. بر اساس گفته ی این تیم، امکان Silent Mode از هم اکنون برای همه ی دستگاه های اندرویدی در سراسر دنیا منتشر خواهد شد. به استفاده این قابلیت می‌ توانید نماد Mute بودن چت‌ ها را به صورت کامل مخفی نمایید. گویا این قابلیت به صورت پیش‌ فرض در پیام رسان فعال می گردد، در نتیجه به منظور دسترسی به این قابلیت احتیاجی به مراجعه به تنظیمات پیام رسان نخواهید داشت.

پیام رسان واتس اپ

قابلیت Vacation Mode هنوز در مرحله ی توسعه بوده و بر اساس قابلیت Silent Mode طراحی شده است. زمانی که این قابلیت را فعال می‌ کنید، Vacation Mode و یا همان حالت سفر زمانی که پیام جدیدی را در یک چت آرشیو شده به شما برسد، دیگر اجازه نمی‌ دهد تا چت از حالت آرشیو خارج شود و در آخر ویژگی Linked Accounts را داریم که این اجازه را می دهد تا حساب کاربری اینستاگرام خود را به پیام رسان واتس اپ متصل نمایید. هدف از این ویژگی هنوز به صورت دقیق معلوم نیست ولی گویا به منظور بازیابی حساب‌ های کاربری فیسبوک و اینستاگرام از طریق این پیام رسان کاربرد دارد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه با استفاده از گوگل درایو پیام های واتس اپ را پشتیبان گیری و بازگردانی کنید

نظرات در مورد : معرفی دو حالت جدید در پیام رسان واتس اپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *