معرفی به روزرسانی های جدید وایبر

وایبر از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی در جهان است که اگرچه نسبت به دیگر برنامه های مرتبط اعم از تلگرام، واتس آپ و… دیر بروزرسانی می گردد اما هنوز در جهت بهبود به منظور انتقال آنچه که می خواهید با دوستانتان در میان بگذارید و به اشتراک بگذارید اقدام به بروزرسانی می کند. در بروزرسانی آخر وایبر پیام های ویدیویی فوری، پسوند چت و طراحی مجدد شکلک ها را مشاهده خواهید کرد. و اصلی ترین ویژگی بروز شده وایبر را می توان همان پیام های ویدیویی فوری خواند.

در حال حاضر، به لطف امکان جدید پیام های ویدیویی فوری ضبط و فرستادن یک فیلم کوتاه به دوستانتان ساده تر از گذشته است. شما می توانید به این قابلیت با کشیدن سریع دکمه پیام صوتی بر صفحه نمایش چت دسترسی یابید. سپس قادر به تغییر پیام صوتی به پیام ویدیویی خواهید بود. فقط برای ضبط و فرستادن فیلم کوتاه به دکمه ویدیو ضربه بزنید و آن را نگه دارید. وقتیکه دکمه را رها کنید، ویدیو خودکار فرستاده می شود.

وایبر

و اگر در طول ضبط ویدیو دیدگاهتان نسبت به آن عوض شد، می توانید با کشیدن از سمت چپ ضبط و ارسال را کنسل کنید. پس جای نگرانی نخواهد بود.

فیلم های کوتاه در وایبر در یک قاب دایره ای نمایش داده شده و نهایتا 30 ثانیه هستند. و برخلاف اسنپ چت، تا مدت طولانی در صفحه چت شما وجود خواهند داشت و ناپدید نمی شوند.

وایبر
پسوند چت با علامت @ از دیگر امکانات ارائه داده شده وایبر می باشد. این سرویس مشابه با دیگر اقدامات برنامه های مرتبط است. اما اگر وایبری هستید فقط در صفحه چتتان علامت @ را تایپ کنید تا از خدمات ارائه داده شده مانند GIF (عکس متحرک)، ویکیپدیا و MovieDB (جزئیات فیلم) و Stickers (استیکرها) استفاده کنید.

در آخرین بروزرسانی وایبر شکلک ها با طراحی جدید تخت و رنگارنگ ارائه داده شده اند که بسیار جذاب تر و بامزه تر از نسخه های پیشین است.

وایبر

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی به روزرسانی های جدید وایبر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *