معرفی بهترین گوشی‌های مخصوص سلفی گرفتن

اگر از جمله افرادی هستید که به سلفی گرفتن علاقه دارید، با ما همراه باشید تا با مناسب‌ترین گوشی‌ها برای سلفی گرفتن آشنا شوید.

  • Sony Xperia XA Ultra

گوشی ۶ اینچی XA Ultra با قیمتی بین ۲۳۰ تا ۳۰۰ دلار، و با دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، با قابلیت تثبیت کننده تصویر نوری و با فلاش LED، یک گوشی کاملا مناسب برای علاقه‌مندان به سلفی گرفتن می‌باشد.

  • Vivo X9

این گوشی با این که در آمریکا فروخته نمی‌شود، ولی باز هم جایگاه مناسبی در بین گوشی‌های مناسب سلفی دارد. این گوشی از دوربین دوگانه ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی، همراه با فلش LED بهره می‌برد.لنزهای دوربین این گوشی همان لنزهایی می‌باشد که سامسونگ در دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ از آن استفاده کرده است. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی می‌باشد.

  • Moto Z

این گوشی، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های حال حاضر می‌باشد و دارای طراحی بسیار زیبا، با بدنه فلزی ۵.۱۹ میلی‌متری می‌باشد.دوربین سلفی این گوشی فوق‌العاده قدرتمند و با کیفیت بوده و همراه با فلش LED عکس‌های سلفی بسیار با کیفتی ارائه می‌دهد.

  • Vivo V5

دوربین جلوی گوشی  Vivo V5، با کیفیت ۲۰ مگاپیکسلی، از سنسور IMX376 سونی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین شامل فلاش LED در جلوی خود می‌باشد تا بتواند عکس‌های سلفی را با بهترین کیفیت ممکن بگیرد. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی بوده و دوربین عقبش نیز ۱۳ مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین با رم ۴ گیگابایتی، و همچنین پردازنده ۸ هسته‌ای، نسبت به قیمت ۲۵۰ دلاری، گوشی مناسبی می‌باشد.

  • Samsung Galaxy A5 2017

گوشی‌ Galaxy A5 هم در لیست پنج گوشی برتر برای سلفی گرفتن قرار می‌گیرد. دوربین جلوی این گوشی‌، کیفیتی ۱۶ مگاپیکسلی داشته و کاملا مناسب برای سلفی گرفتن می‌باشد. این گوشی‌ علاوه بر کیفیت مناسب دوربین، ویژگی‌های دیگری نیز مثل حسگر اثر انگشت و بدنه شیشه‌ای ضدآب نیز دارد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  علت شهرت جهانی دوربین گوشی هوشمند نوا 2 پلاس

نظرات در مورد : معرفی بهترین گوشی‌های مخصوص سلفی گرفتن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *